poniedziałek, 8 sierpnia 2011

367. zrobiłam dla siebie album (sic!)

Wiem, trudno w to uwierzyć! Ale naprawdę.
Zebrałam się w sobie i zrobiłam mini-album
z “podróży poślubnej po 11 latach”.
Bo jakoś tak wyszło, że dopiero teraz (czyt. w maju) udało nam się z mężem
wyjechać gdzieś bez dzieci ;)
Daleko nie pojechaliśmy, bo tylko do Wrocławia i Legnicy,
ale zawsze to coś :)

Uwaga!
Będzie duuużo zdjęć!
Wybaczycie?
W końcu raz na ruski rok zdarza się, że mamajudo album robi ;)

DSC02143 - Kopia

DSC02144 - Kopia

DSC02150 - Kopia

DSC02154 - Kopia

DSC02155 - Kopia

DSC02173 - Kopia

DSC02172 - Kopia

DSC02171 - Kopia

DSC02170 - Kopia

DSC02168 - Kopia

DSC02157 - Kopia

DSC02174 - Kopia

DSC02175 - Kopia

DSC02176 - Kopia

DSC02177 - Kopia

DSC02178 - Kopia

DSC02179 - Kopia

DSC02180 - Kopia

DSC02181 - Kopia

DSC02182


pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. świetny alubumik, bardzo fajnie wkompowane zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka :) Podoba mi się, jak powycinałaś zdjęcia i te malutkie karteczki wyzierające z różnych zakamarków. Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może rzadko robisz albumy, ale za to jakie świetne! Wspaniale skomponowałaś zdjęcia i dodatki,widać, że bawiłaś się przy tym super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim piękne zdjęcia a albumik też cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Albumik bardzo mi się podoba, tylko jedna rzecz mnie gryzie ;) Czemu w czymś co jest zatytuowane 'we dwoje' waszych zdjęć tak mało? ;) Niechby chociaż z ręki pstrykane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, tak. Szewc bez butów chodzi ;) Album bardzo ładny. Tylko Ciebie i męża mało... Za mało.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny:) zdjęć obejrzałabym więcej, zwłaszcza Was na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna udokumentowana relacja z wypadu. Świetnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny =] Bardzo prosty, czytelny... przyjemny dla oka =]

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i pomysłowy! Ja dla siebie jeszcze albumu nie zrobiłam, ale wszystcy wiedzą jak to jest z bosym szewcem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny album! Fajnie móc czasem wyskoczyć, choćby tak blisko, we dwoje:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny!!!
    Fantastyczna forma, kolory i dodatki :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wykonany..chociaż podobnie jak RAE brakuje mi Was razem:P
    A poza tym Twóje "wspomienia" to dowód ,ze nie potrzebny Paryż..by znaleźć piękne chwile we dwoje..:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pełen smaczków album:) Wspaniała pamiątka, a na dodatek fotki robisz rewelacyjne, ale to już wiem od dawna, z mojego wędrującego:)))

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!