niedziela, 21 sierpnia 2011

368. zwycięski scrap

Zgłosiłam tę pracę na konkurs Gazety Wyborczej
i Urzędu Marszałkowskiego.
Temat konkursu: Dzieci i rodzice zwiedzają stolicę.
Nagroda: przelot samolotem do Warszawy i z powrotem dla całej rodziny :)
I... lecimy!

***
A przy okazji ten scrap doskonale pasuje do trwającego już



















Wykorzystane tu zdjęcia nie są mojego autorstwa i pochodzą z internetu.
Materiały użyte do wykonania tego LO pochodzą ze sklepu scrap.com.pl.

Jeśli jeszcze nie zapoznaliście się z wytycznymi dotyczącymi
tego niezwykle wakacyjnego wyzwania,
zapraszam do poczytania poniższej informacji :)





Pozdrawiam z Zakopanego!

20 komentarzy:

  1. Gratuluję! Scrap jest rewelacyjny! Miłego zwiedzania Warszawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca piękna więc nagroda zasłużona ... Wielkie gratulacje i przyjemnego lotu ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny scrap,gratulacje wygranej.Udanego zwiedzania Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :) Tym bardziej, że Twoje prace są bardzo ładne, cudne wręcz.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje :) piękny, niesamowicie bogaty:) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Zasłużona wygrana, bo LO jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej!!!
    Scrap jest świetny!!!
    Bardzo podoba mi się jego nieco bałaganiarska kompozycja :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!! Scrap cudny ( chociaż dla mnie ich tworzenie to czarna magia) - nic dziwnego, że wygrał. Zasłużyłaś na wycieczkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. No to pięknie.....gratuluję :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję zasłużonej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej, rewelacyjny scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuuuuuuuuuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, z całego serca dziękuję za te wszystkie przemiłe komentarze!
    Czytałam je z radością będąc w górach, ale nie mogłam dołączyć tu komentarza z przyczyn technicznych, dlatego dopiero teraz się odzywam...

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!