poniedziałek, 1 sierpnia 2011

wyniki candy!!!

Kochani!
Z komentarzami pod wczorajszym candy poszliście jak burza :)
Że nie wspomnę o liczbie wyświetleń, która to prawie dobiegła 1500!
Ale do rzeczy, do rzeczy :)
Musicie mi uwierzyć na słowo, że dokonałam uczciwego losowania
korzystając z usług Pana Random.org
i wylosowałam numer
tadaaaam...
47
co oznacza, że szczęśliwcem okazała się
Kasia G.!!!
Gratulejszyn!!!

W imieniu Endiego poproszę o maila (do mnie) z Twoim adresem!
A wszystkich dziś tu zaglądających proszę o gratulacje dla Kasi pod tym postem ;)

Pozdrawiam z Łodzi!



22 komentarze:

  1. Gratulacje ... Ja znowu szczęścia nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja gratuluję Kasi G.
    szkoda że i mnie pan Random nie polubił, ale mam nadzieję, że tylko w tym losowaniu:)
    hihihiii...
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja gratuluję :) Śliczne te kwiatuszki są, świetny zapasik.

    OdpowiedzUsuń
  4. yyyyy...że ja????? o rany!!!!! a to Ci niespodzianka :):):) ślicznie dziękuję :) jetem przeszczęśliwa:)fajnie się tydzień zaczyna :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!! Kwiatuszki naprawdę świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygrania cudownej nagrody

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Kasi G. i dziekuje za mila zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. również serdecznie gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za dobrą zabawę i łudzenie się, że to ja wygram (hihi)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Kasi G. :) Super zabawa, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Kasi:) dzięki za miłą zabawę:)
    Pozdrowionka z Ziemi Obiecanej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję Kasi G!!!I pozdrawiam mamado, której mam nadzieję, nie zepsułam poranka!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja przyłaczę sie do gratulacji :) kwiatków i kwiateczków nigdy dosyc :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasia, ty szczęściaro!!!!!
    Zaatakuje listonosza jak będzie ci niósł te kwiatki ;o)))
    Dziękuję za super zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla szczęściary :D
    Powiadasz, że w Łodzi jesteś... :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!