sobota, 19 listopada 2011

390. notatnik na przepisy









17 komentarzy:

  1. cudny! pasowałby do mojej nowej kuchni jak ulał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny przepiśnik, takie spokojne kolorki naprawde fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolorki =] Super...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ rasowy ten przepiśnik :-) cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ rasowy ten przepiśnik :-) cudo

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny jest, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo klimatyczny i pasuje jak ulał do mojej zielonej kuchni ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudny!
    zapraszam do siebie po wyróżnienie :O)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny przepisnik..spokojne stonowane kolorki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny przepisnik..spokojne stonowane kolorki:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny przepiśnik :) Uwielbiam ten nieco retro styl, mrrr :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie się podział blog pisany, ten drugi? Poczytać chciałam a tu nici ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tutaj:
    http://mamajudonawagarach.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!