piątek, 25 listopada 2011

391. CANDY CANDY CANDY


Właściwie to już trwa :)
Ogłoszone zostało na FB i wśród pierwszych 100 osób,
które lubią na FB mamajudo.com.pl,
zostały już wylosowane dwie,
które w nagrodę zamówiły u mnie po jednej kartce.

Druga część candy nadal trwa: spośród lubiących mamajudo.com.pl na FB
od numeru 101 do 201 wylosuję jedną osobę,
która obdaruję wybraną przeze mnie kartką.

Ponieważ jednak trzecia część candy nie wypaliła na FB
(z braku komentarzy pod właściwym wpisem),
to CANDY rozmnożyło się przez pączkowanie
i wylądowało tutaj :)

Zasady są proste:

1. Kliknij LUBIĘ TO! z prawej strony tego posta, czyli polub mamajudo.com.pl na FB
(jeśli nie masz konta na FB - omiń ten punkt ;))
Jeśli chcesz, możesz też kliknąć DOŁĄCZ DO TEJ WITRYNY,
żeby stać się obserwatorem mojego bloga.

2. Wpisz w komentarzu pod tym oto postem jedno słowo, które wg Ciebie określa mój styl prac.
Może dzięki temu dowiem się, jaki on jest :)

Zabawa trwa przez weekend, taki trochę dłuższy:
od 12:00 w piątek 25 listopada do 12:00 w poniedziałek 28 listopada.
Ogłoszenie wyników wieczorem 28 listopada :)

Wśród osób, które zostawią tu treściwy komentarz, wylosuję jedną,
do której poleci taki oto komplet NOTESÓW:













Komplet został wykonany z następujących produktów:


      





      




50 komentarzy:

  1. Twój styl jest piękny, delikatny, elegancki. ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będzie jednego słowa tylko trzy : klasyczny, elegancki i stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie Twój styl mogę określić jednym słowem jako klasyczny.
    Uwielbiam Twoje prace i często jesteś dla mnie inspiracją!
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. chłodna elegancja... czysto, prosto, pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie chcę notesu od Ciebie ;)
    Bo później żal mi go używać :)
    Takie śliczne robisz !
    Ale jeśli maszyna losująca zatrzyma się na moim komentarzu ... to będę miała piękny prezent dla pewnej osoby !
    Pozdrawiam fizycznie jeszcze z Ch.
    Perełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój styl jest wyjątkowy i niepowtarzalny:))) ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Lubię zaglądać na Twój blog i oglądać Twoje prace ponieważ styl ich jest romantyczny, delikatny a prace niepowtarzalne, urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your beautifull work and everyday I come to visit your blog.

    I'm from Brasil

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Cię, MamoJ i bez candy :)
    Jednym słowem trudno ale w kilku się zmieszczę;) : staranność, dokładność, klasyka, wysoko rozwinięte poczucie estetyki i piękna :)
    A swoją drogą, te prezenty są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie styl prezentowany przez Ciebie to klasyczna elegancja

    OdpowiedzUsuń
  11. Zadałaś bardzo trudne pytanie, bo trudno określić jednym słowem Twój Styl.
    Ale to chyba dobrze, że nie dajesz zamknąć się w szufladzie z jednym szyldem?
    Podobają mi się Twoje prace, bo są eleganckie, nieprzeładowane, czyste. Bardzo lubię taki styl.

    Prezenty jakie przygotowałaś są świetne, i bardzo chętnie zapisuję się na nie w kolejce chętnych.

    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają obydwa notesy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ponieważ zamawiałam już kilka prac u Ciebie to miałam przyjemność dokładnie się Twoim pracom przyjrzeć :) Twoje prace są: niebanalne, oryginalne i eleganckie. Dopracowane w każdym szczególe - perfekcyjne. Pewnie Ty, jako autorka mogłabyś kilka minusów w swoich pracach znaleźć i pewnie nie jesteś bezkrytyczna wobec prac ale mi się one podobają. Pamiętam pierwszą rzecz, którą u Ciebie właśnie zamówiłam - kartka na urodziny dla bramkarza - i do dzisiaj jestem pod wrażeniem. Z przyjemnością do tej kartki wracam na zdjęciach a jak jestem u tego bramkarza w odwiedzinach to kartka w moich rękach jest kilka razy dziennie i cieszy moje oczy :) Chętnie wezmę udział w losowaniu notesiku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Notesy są takie, jakie kocham - proste, ale stylowe.
    A w określaniu stylu nie jestem zbyt mocna, sama nie wiem jaki mam, więc nie wiem czy się na candy zakwalifikuję, ale co tam, warto próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedno słowo tak? Hmm.. myślę,że słowo "perfekcyjny" będzie odpowiednie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedno słowo?....
    wyjątkowy?.. oryginalny?..perfekcyjny?..
    Twoje prace zawsze zachowane są w wybranym zestawie kolorystycznym, dbasz o szczegóły z niezwykłą precyzją. To styl, który mocno chwyta za serce.
    Jesteś w stanie określić go jednym słowem?... Ja tego nie potrafię.
    Nie komentuję często Twoich prac ale zawsze tu zaglądam gdy tylko coś nowego się pojawi:)
    mikr13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. na candy sie zapisuje,myslę że prace są wykonane perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój styl jest: MEGACZADERSKI :) Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jedno słowo, to jedno słowo - PERFEKCYJNY... bardzo lubię czyste i staranne prace, a Twoje właśnie takie są :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jednym słowem - proszę bardzo: ten styl jest w 100% Mamajudowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. 1 słowo to za mało:-(,ponadczasowy...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Oi Magdalena !!!

    Um palavra é pouco pra descrever você e o seu blog, mas eu acho

    Especial? !!! Harmoniosa!!!
    Criativa !!! Perfeita !!!

    Obrigada por compartilhar conosco esse maravilhoso doce

    OdpowiedzUsuń
  23. Elegancja
    Zdecydowanie to słowo pasuje idealnie do Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Subtelna prostota i elegancka harmonia! To właśnie u Ciebie uwielbiam, wszystko na pierwszy rzut oka niby proste, ale piękne, eleganckie, wszystko na swoim miejscu w doskonałej harmonii, co cieszy zmysły!

    OdpowiedzUsuń
  25. Inspirujący... miało być jednym słowem;-)
    A więcej wciągający... i wszystko to co napisały poprzedniczki, ale dla mnie przede wszystkim inspirujący;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szyk - elegancja - romantyzm - klasyka - piękno - spokój - miłosc... To słowa, które codziennie mam na myśli oglądając Pani blog. Niesamowite dzieła. Fantastyczne i perfekcyjne wykonanie. Byłam naprawdę pod wielkim wrażeniem kiedy otrzymałam zamówiony exploding box dla Hani. WOW!!! Magia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach Madziu...
    Ja umiem określić Twój styl jednym słowem:) To proste! On jest... Mamajudowy, a ja go uwielbiam:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Delikatne, wdzięczne, czyste, piękne!
    Rosja. OLGA.
    http://lekansk.blogspot.com/2011/11/blog-post_26.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój styl określiłabym jako dość klasyczny, jest też czysto i delikatnie. Zawsze elegancko. Bardzo harmonijny ten Twój styl.

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój styl jest dość klasyczny, ale delikatny i elegancji. Przy czym bardzo harmonijny

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam. Mimo, że nie mam jeszcze bloga to kilka razy w tygodniu odwiedzam Twój blog by zobaczyć co nowego. Dla mnie jesteś perfekcjonistką. Ciężko opisać Twoje prace w jednym słowie, ale jak dla mnie to stylowa elegancja. Pozdrawiam Serdecznie-Jola (jolanta.janas@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój styl jest prosty i elegancki :) lubie się inspirować Twoimi pracami i śledzić bloga :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. zdecydowanie elegancja! Twoje prace są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje prace są na pewno świeże i godne podziwu! Dlatego i ja się zgłoszę, bo mieć takie cudeńko w rękach to zapewne świetna rzecz :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Swietne notesiki , chętnie sie zapiszę;) A Twoje prace zdecydowanie są eleganckie!;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Hmm... OLDSCHOOL'owy :-) aż chciałoby się znów wrócić do szkolnej podstawówkowej ławki żeby móc pisać w taaakich notesach nawet zadania z fizyki :-D Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  37. MaGiA !!

    Karolina2699@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jedno słowo to za mało, bo operujesz wieloma stylami i z gracją je łączysz :D
    Jest i elegancja, i shabby, i vintage, i słodko-romantycznie... Pewnie można wymieniać bez końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. PERFEKCJA - nic dodać nic ując:D prace przecudowne...jak zwykle z resztą^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Twój styl to elegancja, perfekcja, dokładność i kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ufff jeszcze zdążyłam :) podglądam Twój blog Madziu od dawna i uwielbiam Twój styl. Mogłabym długo o nim pisać. Jeśli muszę go ubrać w jedno słowo, to bezapelacyjnie będzie to słowo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I już :) Kto zdążył, nich zagląda wieczorem, będą wyniki :) Dziękuję wszystkim za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!