poniedziałek, 28 listopada 2011

wynik losowania :)

Krótko i na temat będzie :)
Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w candy!
Było mi bardzo miło czytać te wszystkie dobre słowa!
W następnym candy poproszę Was o jedno słowo na temat tego,
czego Wam w moich pracach brakuje :)))

A teraz przejdźmy do meritum:
komentarzy było 50 w tym jeden mój i jeden anonimowy,
zatem liczba komentarzy, którą wpisałam w minimalistyczną tabelkę Random'a to
48.



I oto ogłaszam, że zwyciężczynią zostaje

Dziki Imbir
autorka blogu Imbirek tworzy

Serdecznie Ci gratuluję i proszę o dane adresowe na mojego maila!





7 komentarzy:

  1. Dziki Imbir Gratuluję,
    dostaniesz piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. eh nie ja ale szczęścia trzeba próbować. Gratuluję szczęśliwej właścicielce notesików :) A Tobie Mamajudo dziękuję za zorganizowanie losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla szczęściary a Tobie dziękuję za zabawę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, jestem bardzo miło zaskoczona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    Dziękuję za zabawę!:-)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!