sobota, 3 grudnia 2011

394. zawieszka na drzwi i warsztaty

W Zielonej Górze ruszyła nowa inicjatywa warta zauważenia.
Miejsce nazywa się Meg Art.
To pracownia artystyczna, w której można kupić produkty do decoupage'u,
gotowe prace i uczestniczyć w różnego rodzaju warsztatach.
Miejsce to stworzyła przemiła osoba, Małgosia Czerw.
A że zostałam zaproszona na otwarcie, musiałam,
po prostu musiałam coś dla Małgosi zrobić.
Oto zawieszka na drzwi z Tildą - Małgosia bardzo je lubi.
Zawieszka jest dwustronna.
Klient patrzy na nią, gdy wchodzi i kiedy wychodzi :)







I kwiatki zrobione przeze mnie z papieru.



W najbliższy piątek 9 grudnia o godzinie 17:00 przy ul. Strzeleckiej w Zielonej Górze
rozpoczną się warsztaty
"KARTKA ŚWIĄTECZNA"
Poprowadzę je osobiście.

Cena: 60zł (materiały zapewnione)

Jeśli ktoś byłby chętny proszę o kontakt ze mną, podam wtedy kontakt do Małgosi.


Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. o fajnie, że w końcu coś się "u nas" dzieje w tym kierunku. Bardzo jestem ciekawa tego miejsca. A zawieszka oczywiście śliczna i zachęcająca do wejścia:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna!
    A te kwiatki są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, klimatyczna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna zawieszka a kwiaty oczarowały mną na dobre .są lepsze od primy :) tylko ile czasu się robi takie cudeńka ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna zawieszka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zawieszka !
    Trzymam kciuki za rozwój Waszego planu!
    Perełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kwiatki to własnoręczne?!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, dziękuję!
    Tak, kwiatki własnoręcznie robione :)
    Monika, ile czasu to dokładnie nie wiem, ale nie dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatki cudne! Zawieszka bardzo stylowa, elegancka. MUSI się spodobać!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!