środa, 7 grudnia 2011

396. kartki dla zwyciężczyń w candy

Przypominam, że candy na FB jeszcze trwa :)
Wśród osób, które lubią mamajudo.com.pl (od 101 do 201 osoby)
wylosuję jedną, która dostanie ode mnie kartkę :)

***
Kartka dla Basi powstała wg takich wytycznych:
duża ilość przeszyć, wycinanek z maszynki i kwiatków,
kolory ziemi, zimy i sowy.

Udało mi się prawie z 100% zrealizować zamówienie :)
Tylko sów brak :/







A druga osoba, Magda, zamówiła kartkę z okazji rychłych narodzin Jasia.
Niezmiernie się ucieszyłam dowiedziawszy się, że kartka dotarła do Niej
tego dnia, kiedy Jaś się urodził :)



Przepraszam za jakość zdjęć, ale robione były późną nocą,
w lekkiej konspiracji, żeby nie pobudzić domowników :)


Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Śliczne kartki. Widać, że wena jest z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękuję. Kartka w najbliższym czasie poleci do Jasia ;o))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne kartki!
    bogato zdobione pięknie się prezentują :).

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna! szczególnie ta 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, a szczególnie ta pierwsza, świetna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  6. ha! to moja karteczka! jest swietna! dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie niesamowite! Świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo szczegółowa i dokładna - śliczne prace, zazdroszczę czasu!! Bo mi ostatnimi czasy już na nic nie starcza!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!