poniedziałek, 16 stycznia 2012

400. po Targach i wyzwanie #16 ze scrap.com.pl

Bardzo krótka i niestety nieudolna fotorelacja z Targów Ślubnych,
z których wróciłam zmęczona, acz szczęśliwa :)
Wszystkim osobom, które zatrzymały się choć na chwilkę
przy naszym stoisku
BARDZO DZIĘKUJĘ!





Stoisko współdzieliłam z Natalią.
Dzięki za wszystko :)



Na zakończenie kartka na wyzwanie
Weźcie w nim udział koniecznie!
Ubierzcie w papier liczbę 2012 :)

Moja kartka przeznaczona jest dla osoby, która w tym roku
rzuca się na głęboką wodę, a ja życzę jej powodzenia
i łapania każdej dobrej gwiazdy :) 




Zasady wyzwania:




Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. fajnie wygladało stoisko. mam nadzieje ze znalazłaś nowych klientów:)))

    bardzo fajna karteczka z cyferkami 2012

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby pobyt na Targach przyniósł Ci nowych klientów :)
    A karteczka bardzo piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stoisko wyglądało tak, jak rzeczy które robisz-pięknie i elegancko:) A karteczka na głęboka wodę jest konkretna jak, pewnie, zadanie które ma adresat do wykonania;)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stoisko prezentowało się bardzo elegancko!!!! No i mam nadzieję, że chętnych tez przybyło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stoisko na pewno przyciągało uwagę (i klientów) :).
    A kartka jest cudna, pięknie migocząca!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!