czwartek, 26 stycznia 2012

401. exploding box, czyli eksplodujące pudełko, a nawet dwa

Oto pudełko pierwsze o wymiarach 10x10cm,
które będzie prezentem z okazji narodzin pewnego chłopca.
Nie ma w nim życzeń, bowiem będzie ono
miejscem przechowywania pamiątki,
jaką jest "bransoletka" ze szpitala.

{przepraszam za jakość zdjęć,
ale coś poprzestawiałam w aparacie i nijak nie mogę tego opanować...}









I pudełko drugie, w tej samej kolorystyce,
z okazji 2. urodzin małego chłopca.






Główny papier to Latarnia Morska,
moim zdaniem idealny do delikatnych prezentów dla chłopca :)
Dodatkowo papier Lemonade, który świetnie uzupełnia całość.




Pozdrawiam!

30 komentarzy:

  1. Prześliczne pudełeczka to z balonikami rozwaliło mnie na łopatki :D ! Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam exploding box - a twoje sa rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. pudełeczka śliczne, i pomysł, ze skrytką na opaskę - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne są oba!
    Może w aparacie zwiększyłaś ISO?

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite pudełeczko!!! Przepiękne papiery. No wygląda odlotowo po prostu i te baloniki!!!! Jesteś niesamowita!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję!!!

    Monia, zwiększyłam, zmniejszyłam, a i tak ciągle tak samo mi robiło :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowo wypełniłaś pudełeczka, delikatne i bardzo staranne.

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie papier idealnie nadaje się dla chłopca. Pudełeczka śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne pudełeczka, a balony- mega odlotowe!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze pudełeczka..oba..cudowne obrazki..moj synek w maju konczy dwa latka ..moze w koncu sie skusze i zrobie swoje pierwsze pudełeczko:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysły ! Bardzo mi się podobają... A zdjęcia nie są takie złe, skoro detale na nich widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zawsze perfekcyjne małe dzieła :) po prostu bombastyczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne oba pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. SUPER!!! EXTRA te baloniki!!! Niesamowicie wygląda to że są 'zawieszone w powietrzu'! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne pudełeczka! bardzo podoba mi się wieczko i ciekawie użyte tasiemki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne oba pudełeczka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na czym są zawieszone baloniki?

    OdpowiedzUsuń
  18. Baloniki "wiszą" na podwójnej folii przezroczystej (taka z grubszych okładek do dokumentów)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za odpowiedź :)
    Pudełka są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne...w każdym szczególe...no nie mogę wyjść z zachwytu...czy mogę zgapić pomysł podwieszenia baloników ????

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję bardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelka jestem pod wrażeniem ogromnym. mam pytanie czy pomysły można ściągnąć? Agata

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!