sobota, 18 lutego 2012

Drodzy Klienci!

Drodzy Klienci!

Jest mi niezmiernie miło widzieć Was twarzą w twarz
na moim-współ-własnym stoisku
w Galerii Focus Mall w Zielonej Górze!

Mimo zmęczenia
[cóż, ciało nie nawykło do 6-8 godzinnego stania]
moje dni przepełnione są radością.

Szczególnie dziękuję:

małej Dagmarze z pieskiem
za zachwyt nad kolczykami Natalii

przemiłemu Panu z Nowej Soli
za komplementy, które odmłodziły mnie o dobrych 12 lat

nowo poznanej sympatycznej Beatce
robiącej kartki metodą quillingu

Pani z Izby Kontroli Skarbowej
za zachwyty

wszystkim Paniom, które wracały do mnie
jeszcze raz następnego dnia

Pani ze Strumykowej 28
za miłe słowa

Panu
który Koniecznie poniższą karteczkę musiał posiadać

i każdemu, kto się zatrzymał,
dobre słowo powiedział,
a czasem coś nawet zakupił :)


A KLIENTÓW, KTÓRZY WYSYŁALI OD MIESIĄCA
MAILA NA ADRES zamowienia.mamajudo@gmail.com
I NIE DOSTALI ODPOWIEDZI

PRZEPRASZAM!

Okazało się, że coś nie poszło z rejestracją
i dopiero teraz wszystkie zaległe maile do mnie dotarły...
Każdego, kto się nie zraził moim milczeniem
ZAPRASZAM PONOWNIE!


Na osłodę karteczka na wyzwanie sklepu scrap.com.pl:











Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. U Ciebie jak zawsze uroda i perfekcja idą w jednej parze.

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna karteczka!!! piękne wiosenne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka! I gratuluję serdecznie własnego stoiska! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wiedziałam, ze tam jesteś, jednak nie zdążyłam osobiście dojechać, ale mam nadzieje, że stoisko pozostaje na dłużej?!. Pozdrawiam z Nowej Soli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka!
    Gratuluję własnego stoiska i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna karteczka..gratuluję włąsnego stoiska i zycze jak najwiecej kupujacych:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka, świetne przeszycia! Sama słodycz :)
    Również gratuluje własnego hand made'owego kramu i życzę wielu klientów!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!