czwartek, 8 marca 2012

406. zadowolony klient to skarb

Witamy serdecznie,
jeszcze raz bardzo dziękujemy za piękne i wyjątkowe zaproszenia.
Z pewnością zaskoczymy naszych gości
obdarowując ich czymś naprawdę oryginalnym.

Na razie jednak, nie podzielimy się NASZYMI zaproszeniami z nikim...
Mamy jeszcze trochę czasu, by się nimi nacieszyć...
Swoją drogą, dobrze, że jest ich sporo,
będzie nam się łatwiej z nimi rozstawać
mając większą nadzieję na to, że jednak coś nam zostanie na pamiątkę.

W załączeniu przesyłam kilka zdjęć (od wczoraj) NASZYCH ZAPROSZEŃ,
liczę, że wybrane przez Panią fotografie będziemy mieli zaszczyt
zobaczyć na Pani blogu, o ile się nadadzą.
Tak czy inaczej, nadal będę śledzić Pani bloga
i polecać znajomym solidną firmę i eksperta w swej dziedzinie.

Pozdrawiamy,
Agnieszka i Michał


****************
Wzruszyłam się szczerze czytając tego maila!
Pani Agnieszko, Panie Michale,
bardzo dziękuję za dobre słowa!

Poniżej ww. zdjęcia :)










Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. :) Miło usłyszeć, przeczytać takie słowa od zadowolonego klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne nie dziwię się że są zadowoleni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To naprawdę miłe jak ktoś tak docenia naszą pracę :)
    Piękne i oryginalne te zaproszenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. wcale sie nie dziwię ze masz zadowolonych klientów..zaproszenia piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszka i Michał9 marca 2012 08:31

    Warto było pokonać dystans ponad 300 kilometrów, by stać się posiadaczem NASZYCH PIĘKNYCH ZAPROSZEŃ:)

    Polecamy wszystkim gorąco:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. PS. Różowy kwiatek został wykonany ręcznie, oczywiście przez Panią Magdalenę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne :) Szczególnie, że są inne niż większość, bo pełne koloru :) Powinnaś powstawiać kursiki na takie cuda, intryguje mnie, jak je robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaproszenia piękne. A jeszcze nie tak dawno obserwowałam Cię jak dzielnie i wytrwale robiłas dziurki w zielonych kartkach, które teraz są tłem. Gratuluję i czekam z niecierpliwością na swoje zamówienie.
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna karteczka, zresztą jak wszystkie Twoje prace.
    jestem pod wielkim zachwytem

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!