wtorek, 20 marca 2012

409. plebiscyt

Kochani zadowoleni Klienci!
Kochani obserwujący!
Kochani wszyscy!

W Zielonej Górze trwa plebiscyt Kobieta Przedsiębiorcza 2012,
do którego i mnie zaproszono :)
Czuję się wyróżniona!

A ponieważ znajomych w Zielonej mam mało,
to proszę Was o pomoc :)
Należy wysłać sms pod numer 72069 o treści kobieta.3
Koszt: 2,46zł

Drogi Kliencie!
Jesteś zadowolony ze współpracy ze mną?
Wyślij sms :)
Zyskasz wdzięczność i rabat w wysokości 2,46zł na najbliższe zamówienie :)
(nie ma to jak dobre podejście do Klienta :) )


Dziękuję!




Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również trzymam kciuki i mam nadzieje ze nazbierasz dużo esemesków:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusiłaś rabatem;-)))
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam. ;) Rabatu raczej nie potrzebuję... No chyba, ze kiedyś na jakieś warsztaty zawitam do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zadowolona jestem bardzo z tego co dla mnie stworzyłaś i na przyszłość z tego co dla mnie stworzysz. Masz mój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam :)

    Pozdrawiam
    Pastylka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogłam nie wysłać :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Smsik wysłany :)Trzymam mocno kciuki i życzę wygranej!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sms - wysłany życzę powodzenia :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłałam bo uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!