sobota, 24 marca 2012

411. kartka na 60. urodziny





Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Świetna kartka w cudnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajoska, bardzo zywe kolory - ja zawsze mam z takimi papierami problem, za to Twoje dzielo jest swietne :->

    OdpowiedzUsuń
  3. pomarańcze u Ciebie teraz królują :) Bardzo energetyczna karteczka. Chyba z racji wieku jubilatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska! Fakt, kolory niezwykłe, ale cudownie skomponowane z dodatkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś niesamowitego! :) Cudowna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna praca! bardzo podoba mi się rozwiązanie szyldziku z napisem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! A ja jakoś nie mogę nigdzie wkomponować tych cudnych turkusowych papierów! U Ciebie prezentują się niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie papierów świetne, całość- zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka jest niezwykła , jestem nią oczarowana

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!