środa, 11 kwietnia 2012

414. ślubne pudełko eksplodujące







Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Śliczne!
    Też mam do wykonania pudełeczko ślubne i tak szukam jakiejś inspiracji :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, dopracowane w każdym szczególe. Sama chciałabym takie dostać ale ślub już za mną...

    OdpowiedzUsuń
  3. super, sliczne wyszło!:) ja mam zamówione 4 pudełka...czasu mi brakuje:((

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i subtelne pudełeczko!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko jest po prostu - bajka. Cudne delikatne kolory, śliczne zdobienie. Piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie chyba nigdy nie uda się zrobić czegoś tak delikatnego i zwiewnego...ale może to i dobrze...dzięki temu ta sama para nie dostała podobnych rękodzieł ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł na ślubny upominek. Wykonane przez Panią pudełka robią na prawdę wielkie wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!