poniedziałek, 23 kwietnia 2012

418. wyzwanie#19 ze scrap.com.pl

Heloł :)
Czy pamiętacie o wyzwaniu w scrap.com.pl?
Robimy tym razem dowolną pracę na podstawie mapki przygotowanej przez Anię
vel. Kolorowankę vel. Lewą Rączkę.

Cóż takiego wymyśliłam?
Moja średnia córka szła do koleżanki na urodziny. Nie ukrywam, że kończą już mi się pomysły na prezenty...
Też tak macie?
Były już: notesy, pudełka (również eksplodujące). Były ramki na zdjęcia, a nawet lusterko.

Tym razem zrobiłam niby-scrapa. Ma wymiary 30x30 i naklejony jest na podobrazie.
Czemu niby-scrap?
Ano temu, że zdjęcie, które na nim widzicie, jest tymczasowe i włożone tylko po to,
by zademonstrować jubilatce co i jak :) Umieściłam je bowiem w ramce z dostępem od góry.
/na zdjęciu jest moja najstarsza córka, nie Julia, lecz Julianna/

Podoba się Wam ten pomysł?




Wszystkie materiały użyte do tej pracy
pochodzą ze sklepu scrap.com.pl


I dla przypomnienia (i ściągnięcia):







Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. prezent bardzo pomysłowy i bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny obrazek! :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł! I wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba :) I fotka córki bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak odwiedzam Twój blog to myślę sobie, że pomysły Ci się nigdy nie skończą :-) ależ jestem wzruszona, że do takiej banalnej wymyślonej przeze mnie mapki zrobiłaś prezent dla kogoś

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby-scrap świetny! A co do pomysłów...a była zawieszka na drzwi albo literki z imieniem??? Pozdrowienia z Leszna.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!