wtorek, 29 maja 2012

428. MONOCHROMATYCZNE WYZWANIE KOBENS

Wiele radości dają mi wyzwania na Scrapujących Polkach.
Moi klienci pragną kartek, które w jakiś sposób mnie zniewoliły ;)
A tu mogę się nieco wyżyć, pokazać, że podoba mi się też coś innego.

Jak Wam się podoba?




Kobens zadała temat:
kartka monochromatyczna w jednym z trzech kolorów:
różowy
błękit
szary
+
użycie kalki technicznej



W miesiącu maju projektantki sponsoruje
sklep z materiałami do scrapbookingu Scrap Butik:



_______________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________


Dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem!

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. jest przepiękna:) ja także nie lubię robić ciągle tych samych kartek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się przeogromnie podoba:)
    Problemów ze sprzedażą tej kartki też byś nie miała, chociaż wiem, że to nie jest kartka dla każdego ;) No, ale temu, kto ją kupi gratuluję smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna, opadła mi szczęka i nie mogę jej podnieść :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba sie, oj podoba-piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie monochromatyczna! U mnie kalka zakupiona, papiery stoją w kolejce- muszę zdążyć, zwłaszcza, że dołączyłam do Zespołu SP:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!