wtorek, 11 września 2012

446. W ZIELONEJ GÓRZE JEST PIĘKNIE

Kiedy pierwszy raz wjeżdżałam do Zielonej Góry samochodem,
a było to w dniu przeprowadzki, kilka dni po ślubie,
miasto przywitało mnie najpiękniej jak mogło.
Zachód słońca nad drogą był tak niesamowity,
że szybko obeschły mi łzy i od tego momentu
było już tylko lepiej.

Nie tylko wtedy zachód słońca był cudowny.
Średnio dwa razy w tygodniu stoję na balkonie
i zachwycam się na nowo.

Sami zobaczcie!
Piękne są zachody słońca w Zielonej Górze, prawda?






Dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem!

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Mnie nie musisz przekonywać :) Ja wiem , że w Zielonej jest pięknie ! Przyjadę kiedyś postać z Tobą na balkonie , ok ? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!