wtorek, 25 września 2012

453. KARTKA NIBY-JESIENNA

Dlaczego "niby"?
Ano dlatego, że papiery, które dostałam od sponsora,
jako projektantka na Scrapujących Polkach,
absolutnie nie są jesienne :)
Są cudowne, to Hopefully z 7 dots studio.
Zrobienie kartki na wyzwanie Lakuny graniczyło z cudem (przynajmniej dla mnie).
Ale jakoś wybrnęłam i zrobiłam kartkę,
która zawierała złoto, brąz i czerwień,
a także motyw liścia.





Dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem!

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. absolutnie nie jest jesienna. Jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest genialna w swej prostocie! Cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetna! Bardzo mi się podoba ten minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, ten minimalizm staje się piękny, gdy zwraca się uwagę na wartość trzech słów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna!!! uwielbiam taki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka prosta i piękna zarazem- lubię takie prace:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wowo taka minimalistyczna ale bardzo urocza !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna jest!!!
    Prostota górą :))
    :*

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!