niedziela, 28 października 2012

463. BOŻE NARODZENIE na PAPIERZE CZERPANYM

Przyszedł i na mnie czas :)
Pierwsze kartki na Boże Narodzenie zrobiłam wczoraj w środku nocy.
Są soczyste i radosne.
I w całości zrobione z papieru czerpanego, który pokochałam już dawno temu.
Ale zapomniałam o nim :/
Teraz za sprawą firmy {klik-->} NAMASTE papier czerpany powrócił.
Idealnie nadaje się do wykrojników. Jest delikatny, ale mocny.
Serwetki w nim wycięte są cudownie miękkie.
W moich kartkach użyłam papieru

***
Jak Wam się podobają takie kartki z jednobarwnych papierów?











 Digi-stempel: MoManning
wydrukowany na papierze akwarelowym i pomalowany akwarelami

Dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze pod postem z kartką z okazji Chrztu św.!

Pozdrawiam!

47 komentarzy:

  1. Wiem o czym mówisz... papier czerpany, to rewelacyjny materiał do kartek.
    Twoje są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie - baaardzo! Soczyste kolory przykuwają uwagę, kompozycja jest skromna, ale szalenie szykowna! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rozpoczęcie sezonu :) Czekam na swój papier czerpany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nas więcej :) zmasowany atak ;)

      Usuń
  4. Cudowne! Kolory idealnie dobrane :))
    No idealne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te karteczki i naprawdę soczyste:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory i piękne karteczki :) Sama świąteczna słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe!! Takie inne, pełne radości :) aż się buzia sama do nich uśmiecha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nietypowa kolorystyka ale jaka piękna! W dodatku tak uroczo pokolorowane stemple, tylko się zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym taką ślicznotke wyjąć że skrzynki w grudniu :-)
    Ciocia Perełka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciociu Perełko :)
      Mówisz-masz :)

      Usuń
    2. Hurrraaaa!!!!
      Grudniu przybywaj !!! Bo się nie doczekam .... :)

      Usuń
    3. w sumie mogę wysłać wcześniej :)))

      Usuń
    4. Nieeeeee !!!! Nie wyprzedzaj ! Już Ci wybaczyłam ,że wystartowałaś z Bożym Narodzeniem w październiku ;)bo mnie to jakoś mocno drażni ... Mikołajki i bombeczki w marketach , a za oknem słonecznie , zielono ...

      Usuń
  10. Kartki bardzo, ale to bardzo podobaja mi sie. Paper jednokolorowy tez jest piekny, a wykorzystany przez Ciebie zyskal mnostwo uroku :-)
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki , papier wygląda rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają się niesamowicie :) i te radosne kolory- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne żywe kolorki, a i jednokolorowe papiery nabrały innego wyrazu :-> w tej kompozycji zbedne sa wzorki, calosc prezentuje sie rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne kolorki i grafika obłędna i ślicznie pomalowana

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!