niedziela, 25 listopada 2012

470. ALBUM ŚLUBNY I KARTKA ŚWIĄTECZNA

Zielony i czerwony - te dwa papiery bardzo mi pasują do kartek świątecznych.
Też tak macie?
To miała być kartka dla rodziny z dzieckiem, zatem wypadało zrobić ją
w radosnych, żywych kolorach.
Papier czerpany z firmy NAMASTE bardzo dobrze się tu sprawdził.





******************
Ślub w listopadzie? Czemu nie?
A na pamiątkę: album ślubny.







Kto jeszcze nie lubi mnie na facebooku? Zapraszam do polubienia :)
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny u mnie!

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Ależ cudna karteczka!!! Album bardzo elegancki, stonowany, piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu prace cuudne, a zdjęcia urzekają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka śliczna, album cudny :)
    Kolory w albumie bardzo mi współgrają z listopadem. No i w obu pracach ta perfekcja.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo za te przemiłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza kartka, a album piękny - subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka wielowarstwowa z uroczym obrazkiem :) Albumy w ekri i beżach pasują do ślubów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piekny album:)) jestem nim zachwycona:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam bardzo, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!