wtorek, 27 listopada 2012

471. CANDY: NIETYPOWA KARTKA NA BOŻE NARODZENIE

Dziś zdolna Lakuna zaprasza nas wszystkich do zrobienia nietypowej,
ale jakże pomysłowej kartki.
To kartka - książka lub kartka z motywem książki.
Ta pierwsza nieco trudniejsza, ale KLIK w kurs, który Wam pracę ułatwi.

Przyznam się Wam, że pierwszy raz robiłam taką kartkę,
ale chyba całkiem nieźle mi wyszła...
To pewnie zasługa rewelacyjnych papierów, że zakochałam się w niej :)
Trudno będzie mi się z nią rozstać :(
Dlatego musi pójść w dobre ręce :)

Ogłaszam zatem CANDY z następującymi zasadami:

1. W komentarzu napisz komu i dlaczego chciałabyś wysłać tę kartkę.
2. Udostępnij wiadomość (z linkiem do mnie) o tym candy
na swoim blogu i/lub profilu FB.
3. Zajrzyj tu ponownie 13 grudnia w czwartek o godzinie 12:00.

Wybiorę wtedy spośród komentarzy ten, który najbardziej mnie wzruszy
i osobie, której dotyczyć będzie ten komentarz,
wyślę kartkę w imieniu komentatora (np. i jego rodziny).

Zapraszam do komentowania :)











Dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem!

Pozdrawiam!

29 komentarzy:

  1. Widząc maleńki obrazek tej kartki na zestawieniu obserwowanych przeze mnie blogów, już się zachwyciłam-weszłam żeby przyjrzeć się szczegółom, i okazało się, że jest jeszcze piękniejsza w zbliżeniu!
    Cudowna kartka, jeszcze takiej nie widziałam.Jest nowatorska w formie, mam wrażenie że także w kolorystyce a jednak wydaje mi się bardzo gwiazdkowa, pełna ciepła i serdeczności.
    Osobą, którą chciałabym tym cudeńkiem obdarować jest mój Synek, który marzy by dostać list adresowany właśnie do niego.
    Zjawiskowa praca!
    pozdrawiam
    MZ
    info o Candy umieszczę na pasku bocznym mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka - owszem chciałabym taką dostać - trochę egoistycznie, ale ja nigdy kartek nie dostaję ;)

    Ale chciałam napisać, że dawno mnie tu nie było i ominęło mnie oglądanie kilku(nastu) Twoich wspaniałych prac :) -
    Jak zawsze: cudowne - pudełeczko dla Mikołaja i ten stempelek - mmm...

    Ps. Nie bierz tego komentarz pod uwagę przy candy - chciałabym, ale nie zgłaszam się, bo nie chcę wyjść na samoluba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna!!! Jestem zachwycona!!! Pozostawiam ją dla innych, nie mogłam przejść obojętnie obok takiego cudna nie zostawiając ani jednego słowa zachwytu.
    Jest wyjątkowa!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buuu... nie chcesz jej komuś podarować? {chlip-chlip}

      Usuń
    2. Myślę, że nie mogłabym jej komuś oddać, jest zbyt piękna:)

      Usuń
  4. Witam serdecznie. Swieta Bozego Narodzenia to magiczna chwila, Twoja kartka idealnie pasuje do tych magicznych chwil i osoba obdarowana taka kartka napewno nie zapomni ich nigdy....osoba ktora obdarowalabym te katrke jest moj brat...mieszkamy w innych krajach wiec nie widuje sie z nim czesto a kartka napewno by mu przypominala o mnie i o mojej rodzinie i sprawila te swieta naprawde magicznymi...bloga nie posiadam ale na FB wkleje twoj link. pozdrawiam serdecznie-viola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i wyjątkowa karteczka. Czuje się klimat świąt spoglądając na gwiazdeczke. Myślę ,że mój mąż byłby zdziwiony i zauroczony gdyby w końcu choć raz do niego coś przyszło w skrzynkę. Ujrzeć jego kminę - bezcenne. Może by stress przedświąteczny odszedł w dal:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu! Taka karteczka spodobałaby się każdemu.
    Chciałabym aby mój mąż dostał tę karteczkę. Obecnie przebywa we Francji i tam też spędzi Święta Bożego Narodzenia. Niestety nie dostanie urlopu i już wiem, że te święta będą bez niego :( Na pewno ucieszyłby się z takiego prezentu, rozczulił i poczuł choć troszkę polski klimat tych świąt. Bardzo za nim tęsknimy ale wierzymy, że jest tam dla nas, dla mnie i dla trzech synów. Rozłączył nas brak pracy w PL. Przykre to ale takie są realia. My już bardzo za nim tęsknimy, a te święta nie będą tak radosne jak byśmy chcieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna praca, i kolory takie moje, i te ozdoby tak pięknie zaaranzowane :)
    Chciałabym ją wysłac do osoby, z którą straciłam kontakt, trochę przez
    urażoną dumę, za dużo wypowiedzianych słów w złości,..Taka kartka , wysłana zwłaszcza w te Święta pomogłaby uwierzyć, ze jeszcze nie wszystko jest stracone, nie wszystko tak ostateczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartke chcialabym podarowac mojej Mamie, ktora mieszka ponad 2000km od nas i w tym roku nie bedzie z nami w swieta. Taka wspaniala kartka napewno umilila by jej te swieta. Moja mama bardzo ceni sobie wszelka reczna prace, sama jest uzdolniona artystycznie, wie ile pracy kosztuje takie dzielo. Bylby to dla niej niezwykle cenny prezent. Napewno zaszczytem jest dostanie takiej kartki i z cala pewnoscia moge powiedziec ze tak sie poczuje moja mama. Dziekuje bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz mam dylemat jak podzielic sie wiadomoscia o candy skoro moja mama czyta wszystko co umieszcze na blogu? Po kilka razy dziennie tam klika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to rzeczywiście problem jest :( może nie przeczyta tego komentarza? jakaś szansa jest :)

      Usuń
  10. Witam! Przepiękna karteczka z cudowną Gwiazdeczką. Chciałabym podarować ją pewnej małej Gwaiazdeczce, która zabłysła na niebie dwa i pół roku temu. Świeciła pięknie pełnym złocistym blaskiem dla swoich rodziców i braci przez ponad półtora roku. Niestety jej blask przygasił nieco cień choroby. Bardzo ciężkiej choroby. Ale jest nadzieja i szansa na to, żeby znów zabłysła pełnym blaskiem. Tą Gwiazdeczką jest mały Marcinek, który bardzo dzielnie walczy ze złośliwym nowotworem: http://marcin-sporek.blogspot.com/. Dzięki Niemu doceniłam jak ważna jest moja mała Gwiazda(mój synek)i każda chwila z nią spędzona oraz jaka radość płynie z dzielenia się i pomagania innym. Chciałabym, aby ta Gwiazdeczka zabłysła także dla Jego rodziców i braci, z najlepszymi świątecznymi życzeniami i zapewnieniem o pamięci i modlitwie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka. Nie dziwie się, że trudno Ci się z nią rozstać... Pewnie gdybym ją dostała, to z chęci posiadania - nie przekazałabym dalej. Dlatego udział w Candy odpuszczam, chociaż bardzo kusi :) Mam jednak pytanie - jakim wykrojnikiem wycinałaś gwiazdki? Pozdrawiam, Aluna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wykrojnik to Marianne Design, dostępny tu: http://swiatpasji.pl/sklep/pl/p/wykrojnik-Marianne-Design-zestaw-gwiazd-sniezynka-CR1226/11436

      Usuń
  12. Gdybym potrafiła taką śliczność stworzyć - wysłałabym ją do Ciebie !
    Zawsze dostaję od Ciebie ładniejsze niż sama potrafię zrobić :)
    Pozdrawiam i ściskam,
    Ciotka Perełka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja wysłałabym ją Mamie - za to, że jest...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Niestety nie dało się bezpośrednio pod nią odpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Och , nie mogę wpisać tutaj wszystkich osób, które obdarowałabym tym cudem . Ale mogę przyłączyć się do Twojego wspaniałego pomysłu i również obdarować kogoś moją książkowa kartką sztalugową, w trochę w innym stylu.
    Wybierz proszę dwie osoby , a jedną kartkę podaruję ja . Możecie zobaczyć na moim blogu
    http://dosiablog.blogspot.com/2012/11/aniokowa-ksiazka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrosławo, mam propozycję: wybierz jedną osobę i jeśli wyrazi chęć przesłania Twojej kartki komuś bliskiemu - jakoś to załatwimy :)

      Usuń
  16. Osobą której chciałabym podarować tą piękną kartkę jest mój wujek, kapłan od 29 lat i misjonarz od 21 lat. Założył misję w Rwandzie, a następnie w Kamerunie gdzie pracuje od 11 lat. Wspaniały ksiądz, ale nade wszystko człowiek. Angażował się dla najuboższych, pomagał uciekinierom w obozach w czasie bratobójczej walki w Rwandzie, czynnie uczestniczył w kształceniu dzieci, młodzieży, zajmował się budową kaplic, szkół, ujęć wodnych, dróg.
    Obecnie choć nie zdarza się to często przebywa w Polsce, mam nadzieję że odwiedzi naszą rodzinę, z utęsknieniem czekamy, a ponieważ w Kamerunie nie ma zwyczaju obdarowywania się prezentami, ta kartka zapewne będzie jednym z niewielu upominków jakie otrzyma w tym świątecznym czasie.
    Na zakończenie ciekawostka: na świątecznym stole u Kameruńczyków można znaleźć pieczonego barana, grillowanego kurczaka, a także sałatki owocowe i warzywne. A naszą tradycyjną choinkę zastępuje drzewko bananowca.

    Pozdrawiam
    początkująca scrapblogerka :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z całą pewnością wysłałabym ją przyjaciółce z dzieciństwa, która mieszka teraz daleko stąd i często tęsknię za jej obecnością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejku!!!! Toż to arcydzieło klasy światowej! Jejku!!! Naprawdę nie wiem co napisać, prócz tego, że podziwiam cię za stworzenie czegoś TAKIEGO pięknego! xxx

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja się chętnie ustawię po kartkę, którą wysłałabym do jednej z osób przebywającej w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Niegowie. Sama przygotowałam już kilka kartek dla nich, ale osób do obdarowania jest dużo, dużo więcej. Marta z rodzinki II niedowidząca a tę kartkę będzie mogła wyobrazić sobie dotykiem. Więcej informacji jest u mnie na blogu w poście "Akcja jest!" http://moje-niezapominajki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój Ojciec za kilka dni kończy 95 lat. Na urodziny ważne są dla niego odwiedziny nie kartki. Za to karteczkami świątecznymi cieszy się długo, stoją przez kilka miesięcy na półce.Czasami sobie myślę, może to już jedne z ostatnich naszych wspólnych Świąt. Chciałabym, by dostał coś wyjątkowego, a taka właśnie jest ta kartka.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bardzo bym chciała tą karteczkę, ale dla siebie ;)
    pewnie i by było komu ją podarować, tylko tak myślę że jest tutaj już komentarz który bardziej na to zasługuje więc ja będę się tylko zachwycać, bo przecież wiem Kochana jakie cudeńka robisz :)
    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. urocza karteczka,,zreszta jak wszystkie Twoje prace..jestem wielka fanką Twojej twórczości..mysle ze powyżej są komentarze które wygraja..bo ja wysłalabym ja oczywiście do siebie zeby chociaz raz na zywo pooglądac Twoje dzieło:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartka jest bardzo piękna, na pewno pokuszę się,by skorzystać z kursiku i taką kartkę zrobię sama. Ale Twoją chciałabym wysłać naszemu przyjacielowi Wieśkowi, który przeszedł operację na otwartym sercu, był kilka dni w hibernacji. Teraz na szczęście wraca już do zdrowia, ale potrzebuje wsparcia rodziny i nie tylko. Chciałabym, żeby wiedział, że oprócz rodziny zawsze może liczyć na swoich PRZYJACIÓŁ. Z życzeniami powrotu do pełni zdrowia życzą PRAWDZIWI PRZYJACIELE:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam problemy z umieszczeniem zdjęcia candy:(

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!