piątek, 14 grudnia 2012

473. BLOG HOP SCRAPUJĄCYCH POLEK

Witajcie w Świątecznym Blog Hopie Scrapujących Polek!

Jeśli trafiliście tutaj z bloga ALMADR, oznacza to,
że znaleźliście się we właściwym miejscu!

Na naszym Portalu zbliżający się weekend
będzie obfitował w wiele świątecznych atrakcji,
ponieważ przygotowałyśmy dla Was Świąteczne Portal Party!

Zanim jednak zaczniemy świętować na Portalu - serdecznie zapraszam
do wzięcia udziału w naszym Blog Hopie,
w trakcie którego mamy zamiar pokazać Wam
mnóstwo świątecznych tagów oraz zaproponować dodatkową zabawę.
Blog Hop zaczyna się na naszym Portalu, kończy się również tam,
a mój blog jest tylko jednym z wielu przystanków na drodze!

A oto mój tag stworzony specjalnie na tę okazję:




Poza tagiem mam Wam do przekazania pewne sekretne słowo.
Kiedy przejdziecie cały Blog Hop, odwiedzicie wszystkie osoby z naszego Zespołu,
które biorą w nim udział, oraz zbierzecie wszystkie słowa
- powinny one ułożyć się w tekst -
bardzo bliski zarówno nam, jak i Użytkownikom naszego Portalu!

Moje sekretne słowo to:

DLA

A teraz serdecznie zapraszam do przeskoczenia dalej:
na blog mojej koleżanki z Zespołu Scrapujących Polek:


Pamiętajcie o odwiedzeniu wszystkich blogów uczestniczących w naszym Blog Hopie,
o pozostawieniu po sobie śladu w postaci komentarza
oraz o zebraniu wszystkich sekretnych słów, a następnie złożeniu ich w tekst.
Gotowy tekst prosimy przesłać na adres administracji Portalu: scrapujace.polki@gmail.com.
Na jednego losowo wybranego szczęściarza czeka nagroda niespodzianka!!!

Oto pełna lista blogów do odwiedzenia:

start ~ PORTAL~ start
koniec ~ PORTAL ~ koniec

Dziękuje za odwiedziny i życzę dobrej zabawy!


53 komentarze:

  1. Tu byłam! :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się warstwy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ misterna i piękna robota!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudny tag zycze Wesolych Swiat

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny tag:) nawet nie liczę, ile jest tu warstw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny tag... Aż mi się zachciało takiego samego. pozdrawiam Scrapirinha

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ piękny, taki warstwowy i puchaty no i ten brokatowy napis, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super delikatny tag
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny tag :) serdecznie pozdrawiam i lecę dalej

    OdpowiedzUsuń
  10. ba! Jestem w dobrym miejscu i dobrym czasie :)
    Życzę wesołych świąt i lecę zwiedzać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny, kolory, warstwy , przeszycia ideał!Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Karolowe papiery! Śliczny tag, bardzo swiąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odnotowałam słowo. Tag jest piękny , te kolory!! Lecę dalej!!!
    Zapraszam na moje Candy świąteczne -zapisy jeszcze trwają !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciepłych i przytulnych Świąt - cudny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny tag, podobają mi się wielowarstwowe prace. Skaczę dalej: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, te warstwy! Cudny tag :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny tag! ach jak ja zazdroszczę Wam tej wiedzy w tworzeniu realnych skrapów:)
    serdecznie pozdrawiam i biegnę dalej! ale fajna zabawa!
    AnnaCh

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny tag, przyłączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo, bardzo, bardzo podoba mi się ten tag :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejne małe cudeńko, tylko podziwiać takie urocze tagi

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne warstwy :)
    zmykam do Lakuny

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały! warstwowy, kolorowy, ciepły...
    Pozdrawiam, Magda - Papierowy Pokój

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardziej światecznie już by się nie dało;) Pięknie! Biegnę do Lakuny...

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny tag, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie skomponowałaś tego taga - piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam, piękny tag:) Zostawiam ślad po sobie i biegnę dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny tag z cudownych papierków.Wszystkiego dobrego z okazji Świąt : )

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!