niedziela, 30 grudnia 2012

475. ALBUM ŚLUBNY I FOLDER

Witajcie w niedzielne popołudnie!

Znękana chorobą dopiero dziś mogę podzielić się z Wami wiadomością,
która niezmiernie mnie ucieszyła. Ale o tym będzie na końcu.

Teraz przedstawiam Wam zestaw ślubny,
w skład którego wchodzi duży album na zdjęcia (do niego pudełko)
i nietypowy folder (na dwie płyty CD).
Folder jest nietypowy, bowiem przyjął postać pudełka eksplodującego,
zwanego z angielska exploding box-em.

Ciekawa jestem, jak Wam się podoba takie zestawienie kolorystyczne?
Bo mi bardzo :)















Nie tak dawno temu na portalu Scrapujące Polki odbyło się Portal Party,
a na nim m.in. moje wyzwanie fotograficzne.
Trzeba było zrobić stronę tytułową czasopisma craftowego.
Ja wykorzystałam do tego jedno z powyższych zdjęć.
Przyznam się Wam, że zabawę miałam przednią!



A teraz czas na wiadomość, która niezwykle mnie rozradowała.
Mam nadzieję na świetną zabawę :)



Bardzo się cieszę, że podobał Wam się ALBUM z poprzedniego posta!

Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. bardzo fajne takie połączenie kolorków,,stonowane i nie przeładowane:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki cudne, moim zdaniem idealnie dobrane, wyzwanie foto wyszło Ci bardzo ciekawie, no i oczywiście gratulacje!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, album piękny i szalenie elegancki - wiadomość o DT - fantastyczna - z niecierpliwością czekam jakie cuda stworzysz z papierów Magicznej Kartki! Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dzięki :-) Dobrego Nowego Roku!!!

      Usuń
  4. Piękny, ślubny komplet, zdecydowanie moja kolorystyka:-)
    Gratulacje z okazji dołączenia do DT Magicznej Kartki!
    Na Nowy Rok życzę mnóstwa pomysłów i dużo czasu aby móc je realizować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie najlepszego na Nowy Rok!

      Usuń
  5. pozdrowienia z Czerwieńska koło Zielonej Góry - i gratulacje z powodu zostania projektantką :) Papiery Magicznej Kartki bardzo lubię - właśnie niedawno zamówiłam , i czekam na wenę lub wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam :-) mój mąż dziś na służbie w Czerwieńsk :-)

      Usuń
  6. Jak zwykle pięknie i elegancko:)
    Gratuluję DT:)
    Życzę Ci wielu kolejnych sukcesów i weny w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I Tobie wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę!

      Usuń
  7. Przepiękny komplet, bardzo eleganckie kolorki:) Świetny pomysł z umieszczeniem płyty w pudełku:)
    Gratuluję DT i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dla Ciebie również samego dobra w Nowym Roku!

      Usuń
  8. Z okazji NOWEGO 2013 ROKU,
    przesyłam Tobie serdeczne życzenia,
    byś była zdrowa i zawsze szczęśliwa,
    zawsze spełniały się Twoje marzenia.

    Byś trosk nie miała a same radości,
    fortuna oby szczęśliwie sprzyjała,
    życie płynęło w przyjaźni, miłości,
    i to co najlepsze z niego wybierała.

    By spotykane codzienne zdarzenia,
    zawsze radosne i miłe Ci były,
    Twoje dążenia i plany życiowe,
    same sukcesy tylko odnosiły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny album! i urzekająca kolorystyka.
    Aż szkoda, że mój album już mam - od lat zresztą. Zwykły taki. ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. Album cudny jest, a kolorki pięknie do siebie pasują, tworząc nietypowe dzieło. Niegasnącej weny i dużo zdrówka w Nowym Roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny album!!!
    Kolory... miód malina :))
    Gratuluję dołączenia do DT Magicznej Kartki :*
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie kolorów idealne na ślub. Album mnie urzekł. Gratuluję, piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie u Ciebie wszystko jest IDEALNIE równo... Jestem zauroczona niezmiennie. Bo to, że jest pięknie kolorystycznie, stylistycznie to jedno, a ta dokładność... PERFEKCJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ło matko!! On jest cudny! Z okładka pisma to ja myślałam ze wysyłasz za opłatą 9,9 kurs na maila w pierwszej chwili -hihi.
    Może to pomysł na biznes?? Tylko chyba za niska cena :) Ja bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ah! piekny album! normalnie napatrzeć sie nie mogę :) wszystko idealnie dobrane zgrane :) cudowny :) czy mozna "zgapić" pomysł na pasek z wykorzystaniem dziurkaczy MS?

    OdpowiedzUsuń
  17. Album jest na prawdę piękny! Te drobne, starannie dopracowane detale robią wielkie wrażenie. A eksplodujące pudełko z płytą jest świetnym pomysłem na upominek na przykład dla rodziców:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!