czwartek, 13 grudnia 2012

WYNIKI NIETYPOWEGO CANDY!!!


Kochani!
Powiem Wam w sekrecie, że już nigdy-przenigdy
nie zrobię candy, w którym to ja sama mam zdecydować,
kto je wygra...
To jest niesamowicie trudne zadanie!
Kilka odpowiedzi poruszyło czułe struny we mnie.
I jak tu wybrać tę najczulszą, skoro wszystkie są tak samo intensywne?

Ogłaszam, że nietypowa kartka zostanie wysłana do...
Kapłana w Kamerunie.
Kochana iwonno! Szybciutko posyłaj do mnie maila (mamajudo@wp.pl)
z danymi adresowymi Twojego Wujka!
I podaj proszę, jaki mam umieścić podpis poz życzeniami!
Serdecznie Ci gratuluję!

A wszystkim miłym gościom, którzy zechcieli
wziąć udział w tym nietypowym candy, bardzo dziękuję!
To budujące, że (w dzisiejszych czasach) chcemy innych obdarowywać!



Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Very beautiful!! I love the colours and many details!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudną kartkę Kapłan dostanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspanialy wybor. Tak mysl mi tylko wpadla ze tam wiecej takich ksiezy jest... na akcje to troszke chyba zapozno. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful card, love the star and the paper from background!

    OdpowiedzUsuń
  5. To Ci niespodzianka:-) Bardzo dziękuję za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za zabawę.
    Masz racje, było tyle wspaniałomyślnych propozycji, ze wybrać te jedyną to rzeczywiście niełatwe wyzwanie, ale poradziłaś sobie świetnie :)

    Ja zapraszam na Candy do siebie
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i bardzo dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!