sobota, 5 stycznia 2013

476. MAGICZNE WYZWANIE

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Witajcie!
Dziś tak naprawdę ruszyła moja przygoda z Magiczną Kartką.
Pierwsze wyzwanie: Praca w moim stylu.
I może słusznie zauważycie, że nie do końca jest to praca w moim stylu,
ale... czy ja mam w ogóle jakiś styl? ;)
Sama nie wiem...
W każdym bądź razie zrobiłam sobie własny prywatny notes,
a skoro jest dla mnie, to MUSI być w moim stylu i już :)










Cieszę się, że podobał się Wam album i folder ślubny z poprzedniego posta!

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Myślę że mas swój styl, Twoje prace rozpoznaję na kilometr ;) Notes pierwszorzędny......śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miało być "masz" a nie "mas"......się mi zasepleniło lekutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notes jest piękny, też bym takiego nie oddała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. notesik przepiękny, jak każda z Twoich prac, tym bardziej, że wszystkie wiemy jak trudno "wyszarpać":-) ze swoich prac, coś co zostawimy dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny! :) podoba mi się ten sznureczek - super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!