sobota, 12 stycznia 2013

477. W GOŚCIACH U MAKÓWKI part.1

Witajcie!

Wczoraj przesympatyczna i mądra Agnieszka vel Makówka
pokazała na swoim blogu efekty naszej współpracy.

Praca z papierami z Makowego Pola była dla mnie nie lada wyzwaniem!
Są piękne, ale... nie w moim stylu. 
Przez chwilę się wahałam, czy sprostam zadaniu...
I tu odezwała się moja przekora i ciekawość!
Przeskoczę samą siebie, a co!

Dziś wiem, że papiery z Makowego Pola są nie tylko piękne,
ale i inspirujące.

Agnieszko! Dziękuję za zaufanie!

Zapraszam Was zatem w podróż z makowymi wytworami :)
Dziś podzielę się z Wami kartkami.






   






Dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze odnośnie NOTESU!

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Magda! Bardzo się cieszę, że podjęłaś wyzwanie:) I powiem Ci, że wcale nie widzę, żebyś się jakoś specjalnie musiała wysilać przy pracy ;) Prace wyszły pięknie! Mam nadzieję, że makowe papiery na stałe zagoszczą w Twoim warsztacie. Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Wszystkie! A przedostatnia to kwintesencja tego, co lubię w Makowych papierach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Столько красоты! Прекрасные открытки! Первая и вторая - вообще шедевры!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace!!! Wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie przepiekne prace:)) ostatnia najbardziej mi sie podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki są absolutnie cudowne i przepiękne :) Napatrzeć się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  7. cuda nie z tej ziemi bede musiała uruchomic maszynę
    warstwowe podobaja mi sie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki!!! Jedna piękniejsza od drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o rety! ależ piękne!!! sama nie wiem która ładniejsza? chyba pierwsza podoba mi się najbardziej :) wszystkie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza karteczka skradła moje serce... Śliczne rzeczy wyczarowałaś i jestem pod wielkim wrażeniem Twojej kreatywności, pomysłowości i wykonania...

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne kartki! wszystkie! wszystkie! a najbardziej podoba mi się ta pepitkowa z okazji Dnia Nauczyciela:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna praca, druga, trzecia..... potem przestałam liczyć bo zagłębiłam się w Twoje cudowności..... Uwielbiam ten niesamowity porządek na Twoich pracach, przepiękne Madziu !!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ale cudne :)) Wszystkie są takie piękne, że trudno mi wybrać tą najładniejszą !!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!