wtorek, 15 stycznia 2013

479. DWA WYZWANIA

Witajcie, kochani, w ten zimowy wieczór!
U nas w Zielonej Górze od trzech dni jest cudownie biało!
I całe szczęście, bo my już mamy ferie :)

Dziś pokażę Wam dwie kartki przygotowane na dwa wyzwania,
które ruszyły właśnie dzisiaj.
To wyzwania dla tych, którzy też mają ferie i lekko się nudzą
oraz dla tych, którzy ferii nie mają, uczą się, pracują, na brak zajęć nie narzekają, ale...
nie mogą żyć bez kartkowania :)

Moje wyzwanie na Scrapujących Polkach jest łatwe.
Trzeba zrobić kartkę, w której użyte zostaną przynajmniej 3 z ośmiu kolorów
przedstawionych w palecie kolorystycznej, załączonej poniżej.
Zawiera ona kolory stonowane i delikatne. I tego trzeba się trzymać!
Dodatkowym wymogiem jest użycie ażurowej serwetki.
Może ona być papierowa, wykrojnikowa, szydełkowa
czy zrobiona przy pomocy stempla.


 

Digital stempel (pokolorowany akwarelami): Mo Manning

***********************

Drugie wyzwanie, które dziś ruszyło, dzieje się w Magicznej Kartce.
Mapka, wg której należy wykonać pracę,
używając papierów z Magicznej Kartki, jest fantastyczna.
Świetnie mi się z nią pracowało, więc zachęcam Was do pracy!

Ja zrobiłam kartkę dla Babci i Dziadka,
bowiem Ich święto jest już baaardzo blisko :)







Cieszę się, że podobały Wam się moje kartki,
które zrobiłam idąc w gości do Makówki :)

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Wow! They are gorgeous! Full of accuracy and harmony! Thank you for sharing your projects - it's always a great pleasure to look at them!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kartki są piękne i bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuuudowne karteczki Magda zrobiłaś. Ale cóż, nic dziwnego :) Pozdrawiam ciepło w tę piękną zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne oby dwie! zwłaszcza pierwsza mi się podoba, piękne połączenie kolorów i ta grafika z dziewczyną na fotelu - super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki! Zgodzę się z Magdą pierwsza jest fenomenalna! Te kolory i grafika!!! EXTRA

    OdpowiedzUsuń
  6. obie kartki przepiękne, świetna kolorystyka, wykonanie jak zawsze PERFECT!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!