czwartek, 31 stycznia 2013

489. PASTELOWA MIŁOŚĆ

Witajcie kochani!

Czy u Was też tak strasznie wieje?
Pogoda piękna, bo słońce prześwieca przez chmury,
ale wiatr - koszmarny. Pół nocy przez niego nie spałam...

Mam dziś dla Was miłosną kartkę - tag.
A że nie przepadam za czerwienią,
to wybrałam pastelowe papiery z Magicznej Kartki.

Jak Wam się podoba takie podejście do sprawy?






Jutro zapraszam Was do mnie szczególnie.
Startuję z projektem, który może Was zaciekawić :)

Niesamowicie ucieszyłam się z Waszych komentarzy na temat
kartki z ptaszkiem!
Dziękuję Wam bardzo!!!

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. U mnie tez wieje, nawet burze w nocy zaliczylismy. Kartka przepiekna, uwielbiam tak jak ty pastelowe kolory papierkow wiec dla mnie jest WSPANIALA. Przepiekna kapozycja zwraca uwage. Pieknie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda wspaniale :O)
    U mnie w Kielcach także wietrzysko dokucza!
    Pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  3. może wiosnę przywieje ;)
    kartka piękna - bardzo ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, wieje strasznie, odnoszę wrażenie, jakby kto uparł się, by zerwać mi balkon.
    Karteczka przecudowna!!! W takich pastelach jest po prostu nad wyraz subtelna ;)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieje, wieje ale jest słonecznie i cieplutko! U mnie 11 stopni (pod Wrocławiem) więc nie narzekam. Grunt, że śnieg poszedł sobie precz!
    Karteczka pastelowa jest zawsze świetnym pomysłem na każdą okazję. Szczególnie zainspirował mnie kwiatek na pracy - mam pomysł jak taki podobny samej sobie "wydziubać" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! I jak dla mnie niesamowicie romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo romantyczna i świeża w tych jasnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękności...a poza tym niezwykle romantyczna...pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie podejście? zdecydowanie tak!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj jak wracałam do domu miałam problem w ogóle z przemieszczaniem się przez ten wiatr :):)

    A pastelowe kolory na walentynki sprawdzają się równie dobrze, zresztą spod Twoich rąk zawsze wychodzą same cuda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem, że nie będę oryginalna ale uwielbiam Twoje prace ...
    Każda jedna mnie po prostu zachwyca i od każdej trudno mi oderwać wzrok ...
    Tak po cichu zazdroszczę talentu i głowy pełnej nowych inspiracji i pomysłów które potrafisz zrealizować ...
    Cudowna jest ta kartka ...

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!