piątek, 1 lutego 2013

490. LIFT PROJECT 2013 PART. 1

Dziś mam dla Was niespodziankę (i bardzo długi post).
Postanowiłam, że w tym roku będę bardziej pracowita i twórcza.
Zatem od dzisiaj zapraszam Was do mnie na


W każdy piątek przedstawię Wam kogoś interesującego.
Zadam tej osobie pytania po to, by lepiej ją poznać.
Wybiorę z jej prac jedną kartkę,
tę która mnie ostatnio najbardziej zachwyciła.
I zliftuję ją.
A potem zaproszę Was do wspólnej zabawy w liftowanie :)
Co Wy na to?

***

Dzisiejszym gościem LIFT PROJECT 2013 jest
Ania to przemiła i dobra osoba. Można jej śmiało zaufać!
Jeśli chodzi o rękodzieło, jest wszechstronnie uzdolniona.
Szyje, kartkuje, scrapuje i nie tylko :)
Uwielbiam jej prace, bo w nich widać całą duszę Ani.
Ani, bardzo Ci dziękuję za przyjęcie zaproszenia!

Oto, co udało mi się dowiedzieć o Ani:

1. Kim, jak dorośniesz, chciałaś być w dzieciństwie?
Ha ha, ha :) Chciałam zostać słynną projektantką mody :)
Dzielnie rozpoczęłam naukę krawiectwa w wieku 3 lat,
tnąc najpierw sukienkę mojej mamy,
a następnie firany w salonie :)

2. Zwierzę, które chciałabyś mieć, to...
Chciałabym mieć psa, obowiązkowo rasy West Terrier.
Te pieski zawsze mają uśmiechniętą minę :)

3. W jakim miejscu/mieście chciałabyś mieszkać?
Może to prozaiczne, ale... chciałabym  mieć dom na wsi. Z ogródkiem :)

4. Ulubiona książka z okresu nastoletniego to...
"Zapałka na zakręcie" Hanny Siesickiej.
Przeczytałam 8 razy :)

5. Ulubiony poeta to...
Trudno jest mi wymienić tego jednego, najulubieńszego...
Lubię "rozdartą" poezję Stachury oraz lekką poezję Leśmiana.
Uwielbiam Pawlikowską-Jasnorzewską,
ale też i Poświatowską...

Oto przecudna kartka Ani wybrana do zliftowania:



I moja nieśmiała próba:




Chętnych zapraszam do wspólnej zabawy!
Poniżej znajdziecie przycisk,
dzięki któremu możecie dodawać linki ze swoimi liftami.

Pozdrawiam!

52 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Uwielbiam liftowanie, więc pewnie będę stałym gościem Twoich zabaw :) Karteczka Brises jest cudowna, ale Twoja interpretacja wcale jej nie ustępuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Mam nadzieję, że się dołączysz :)

      Usuń
  2. super pomysł :)
    lift super , wybrnęłaś znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączam się do moich poprzedniczek;) Świetny pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do zabawy :)

      Usuń
  4. Przyznam ze ciekawie sie zaczyna! Piekny lift. Pozdrawiam serdecznie i milego dnia zycze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I zapraszam do wspólnej zabawy :)
      Dobrego dnia!

      Usuń
  5. Podoba mi się wywiad i niebanalne pytania, fajny i wymagający projekt, trzymam kciuki za powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy projekt, choć nie mam doświadczenia w liftowaniu, to może spróbuję swoich sił.
    Powodzenia z projektem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam do próbowania, bo liftowanie jest bardzo fajne :)

      Usuń
  7. ale fajny pomysł :)
    będę zaglądała z niecierpliwością co piatek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Ty nie zaglądaj, tylko bierz się do liftowania :)

      Usuń
  8. Nie wiem czemu, ale podejrzewałam, zanim weszłam na bloga, że to albo będzie Ewa (Encza), albo Ania (Brises) :) obie karteczki są przepiękne- zmierzę się z Ani pracą. No i coś więcej dowiedziałam się o Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam zatem do wspólnej zabawy, z niecierpliwością czekam na linka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, obie prace są rewelacyjne :O)
    Pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Pobawisz się w liftowanie?
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  11. Obie cudniaste:) Zachwycają mnie ostatnio okrągłe kartki. Hmmm... kusisz;) Super pomysł no i gratuluję samozaparcia;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu, dziękuję za to przemiłe zaproszenie - to po pierwsze:-)
    A po drugie Twoja kartka jest zdecydowanie lepsza od oryginału! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha to mnie, Aniu, rozbawiłaś :)

      Cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  13. Super pomysł i świetne prace!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysl :) obie kartki przecudne !!! nigdy nie robilam okraglej kartki ..moze sie skusze ! na pewno bede stalym gosciem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobry pomysł na cykl postów liftujących ;) będę zaglądać, a wybór Brises na początek idealny- wszystkie wpatrzone jesteśmy w jej prace, jest niezwykle kreatywna i utalentowana, no i na koniec wspomnę, że lift w Twoim wykonaniu doskonały! oj to dziś zamiast się położyć - zabieram się do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały projekt! Życzę powodzenia :)
    Lifty (i mapki) baaardzo lubię, więc pewnie czasami i ja dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny pomysł. Idąc za Twoim przykładem też się spinam w tym roku :) Chętnie włączę się do zabawy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały projekt, bardzo trzymam za niego kciuki, bo jest świetny!
    Bardzo podoba mi się formuła, ze jest praca i kilka słów od autora, fajne pytania :D Wybrałaś przepiękną pracę Ani.
    Twój lift bardzo mi się podoba, w ogóle ostatnio zachwycam się wszystkimi Twoimi projektami.

    Pewnie nie raz dołączę do zabawy :)
    Szkoda, że nie mam wykrojników, łatwiej byłoby z tymi kołami :)
    a cyrkiel się ukrył jakiś czas temu i do dziś go nie znalazłam.

    pozdrawiam gorąco
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  19. Madziu, świetny pomysł! Może nie co tydzień ale z przyjemnością przyłączę się do zabawy. Twój lift jest bardzo, bardzo udany!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny pomysł, trzymam kciuki. Na pewno nie raz przyłączę się do zabawy:-) Madziu, świetna interpretacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetny projekt- będę mu kibicowała..

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł ; -)))) Dzięki za inspirację! Z przyjemnością przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  23. REWELACYJNY pomysł! będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  24. heh, moje to można by liftować bo w porównaniu z BRISES są wręcz beznadziejne... ale sorry- trochę sie czepiam... W każdym razie pomysł jeden z lepszych jakie ostatnio widziałam. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. ...dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie ;)
      Ale nie tylko obserwuj, możesz też dołączyć się do zabawy :)

      Usuń
  26. świetny pomysł :) przyłączam się i już kombinuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinuj, dziewczyno...

      :) Tak mi się same te słowa piosenki nasunęły :)

      Usuń
  27. Udział w tej zabawie sprawił mi ogromną przyjemność. Mam nadzieję na jeszcze, na więcęj i częściej.
    Pozdrawiam Cię serdecznie - Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Beatko, za przyłączenie się do zabawy :)
      Buziaki!

      Usuń
  28. Świetny pomysł na dobrą zabawę. Chętnie się przyłączam, zobaczymy tylko na jak długo:)Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie Iza, zadaję sobie to samo pytanie :) chociaż fajnie by było jeden lift tygodniowo zrobić :)

      Usuń
    2. Cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  29. Oj kuszący projekt. Jak mi czas pozwoli przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały pomysł...zabawa przy liftowaniu świetna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Przegapiłam ten post i dopiero dziś na niego trafiłam, świetny pomysł! Jaki inspirujący i kreatywny, bardzo mi się podoba. Mam zamiar dołączyć, pewnie nie co piątek, ale na pewno będę brała udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały projekt. Doborem prac świetnie mobilizujesz. Już myślę nad czwartą kartką, ale chciałam się jeszcze pochwalić pierwszą pracą, z którą się spóźniłam na inlinkza. Tutaj moja okrągła kartka wg Brises :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!