piątek, 8 lutego 2013

493. LIFT PROJECT 2013 PART. 2

Witajcie w piątkowy poranek!

Czekaliście z niecierpliwością na niego? Ja tak! Bo dziś znowu u mnie zabawa :)



Ale zanim o tym, to chciałabym Wam bardzo mocno podziękować za udział
Poczułam się niesamowicie zaszczycona oglądając Wasze prace!

***
A dziś?
Dziś liftuję kartkę niesamowitej kobiety, jaką jest

Magdę znam tylko przez internet.
Sporo ostatnio ze sobą korespondujemy i mam nadzieję,
że niedługo uda nam się spotkać.

Magda (po znajomości) odpowiedziała na nieco inne pytania niż Brises.


1. Jakimi kolorami się otaczasz?
Lubię kolor biały. Biel pojawia się często w moich scrapowych pracach.
Kiedyś lubiłam każdy kolor, pod warunkiem, że był szaro-bury.
A jeszcze wcześniej uważałam, podobnie jak Ford,
że może być każdy kolor pod warunkiem, że jest to kolor czarny.
Przeszłam więc niezłą ewolucję: od czerni do bieli.
Ciekawe, co będzie mi się podobało za kolejne 10 lat.

2. Ulubione zapachy to...
Lubię zapach kawy, czekolady i pomarańczy.
Z tych trzech składnikow można wyczarować wspaniały deser.

3. W jakim miejscu/mieście chciałabyś mieszkać?
W Londynie.

4. Często słucham...
Lubię muzykę Bester Quarter. Kto ciekawy, niech poszuka w sieci.

5. Liczby, liczby...
Lubię liczbę 40 ;-)

Kartkami Magdy jestem zauroczona,
bardzo trudno było mi wybrać tę jedną najpiękniejszą.
Ale oto ona:


Chciałam poszarpać, postarzyć, pobielić, ale... nie wyszło ;)




Chętnych zapraszam do wspólnej zabawy!

Poniżej znajdziecie przycisk,
dzięki któremu możecie dodawać linki ze swoimi liftami.

Pozdrawiam!

58 komentarzy:

  1. Dziękuję!!!
    Jejku, śliczną kartkę zrobiłaś. Nie masz pojęcia, jak bardzo chciałabym kiedyś zrobić tak dopracowaną, piękną, równo przeszytą kartkę, jakie Ty robisz. Wspaniała praca, świetny lift!
    Czuję się naprawdę wyróżniona, że wybrałaś moją pracę jako inspirację. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :-) i to ogromna przyjemność!

      I ja Ci, kochana, dziękuję!

      Usuń
  2. Liftować Magda(i)lenę... to będzie dopiero przyjemność :)
    A Twój lift cudowny, widać wszystkie Magdy już tak mają, że co zrobią to oczu nie można oderwać :)
    Jeszcze raz dzięki za super zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :-) Raduję się wielce, widząc Cię tu z rana z deklaracją wspólnej zabawy :-)

      Usuń
  3. super! piątku już nie mogłam się doczekać, porzucam na chwilę pracę by zająć się z ogromną przyjemnością liftowaniem pięknej kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekałam na dzisiaj ;) i na kartkę którą wybierzesz;)

    mam nadzieję że tym razem zdążę szybciej niż z kartką na okrągło ;)

    od razu drukuję pierwowzór i moze dziś zabiorę się do pracy ;)

    dobrego weekendu Madzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Widzę, że projekt nie tylko mnie mobilizuje :)
      Idę szukać gościa na za tydzień :)

      Usuń
  5. Z ogromną ciekawością zaglądam Madziu do Ciebie. Mam wielki apetyt przyłączyć się do tego projektu. Niebawem mój lift...

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam z niecierpliwością na kolejny piątek:)dzisiaj ponownie cudna praca do zliftowania:)pozdrawiam i podziwiam Twój lift:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna zabawa i pomysł:) przepiękne karteczki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zapraszam do wspólnej zabawy :)

      Usuń
  8. Obie kartki są przepiękne, niby podobne, a jednak każda ma swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie się cieszę, że to już piątek - kartka do liftowania jest absolutnie piękna, a Twoja interpretacja jest znakomita - podziwiam obie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pomyśleć, że ja nie cierpię piątków, bo moja średnia córka idzie na 7:10 do szkoły ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  10. Ummmm... ja też czekałam już na to, co tam na dziś zapodasz... Wybrałaś piękna kartkę i równie piękną interpretację przygotowałaś. Szczerze mówiąc chyba bym się zdziwiła, gdybym zobaczyła u Ciebie kartkę potarganą i poszarpaną....:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :) A tak bardzo chciałam ją potargać :)

      Usuń
  11. Twoja interpretacja jest po prostu Twoja :) Śliczna.
    Ja tak jak Grejsi zdziwiłabym się widząc u Ciebie poszarpany papier...
    Karteczka do dzisiejszego liftu bardzo wdzięczna. Postaram się dołączyc do zabawy, to fajna mobilizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłam ;) tralalalala

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny oryginal i wspanialy lift :) cieply klimat i swietne kolory z nutka vintage czyli tak jak lubie !! CHYBA SIE POKUSZE xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zobaczyłam, kto dzisiaj w roli mistrza, postanowiłam dołączyć! Może zdażę, może nawet nadrobię poprzednią, jak nic nie wyskoczy! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na efekty :)

      Przycisk dodawania w poprzednim odcinku LIFT PROJECT już niestety nie działa :(

      Usuń
  15. Tak jak większość wyczekiwałam kolejnej pracy do zliftowania. Cieszę się, że to praca Magda(i)Leny.
    Piękną karteczkę zrobiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ciekawa jestem Twojego liftu :)

      Usuń
  16. Madziu:-) Zliftuję koniecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Spróbowałam, bo się nie mogłam oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie! Bo teraz cieszymy oczy Twym pięknym liftem :)

      Usuń
  18. Obie kartki prześliczne. Jeśli się wyrobię, też zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczny lift, jutro wstawie swoj! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zarówno pierwowzór jak i interpretacja super :)) I wreszcie znalazłam czas żeby też coś stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za fajną zabawę. Świetnie się bawiłam liftując kartkę Magda(i)Leny. Lift Project, to doskonała okazja by spróbować czegoś nowego i poznać wspaniałe polskie scraperki :) Mam nadzieję, że uda mi się bawić z Wami co tydzień. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za udział w zabawie! Koniecznie zajrzyj tu w piątek :)

      Usuń
  22. Ja też się dołączam do Was.
    Oryginał i lift śliczny !!!
    Wszystkie lifty scraperek podziwiam
    i nie mogę się napatrzeć:)
    Może kiedyś i ja Wam dorównam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że bawisz się z nami!

      Usuń
  23. No i zliftowalam... Co prawda moja kartka bardzo odbiega od Twojej :D Ale staralam sie bardzo... :D

    Pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zliftowałam kolejną piękną karteczkę:)i po raz kolejny świetnie się przy tym bawiłam:)
    Podziwiam Twój lift Mamajudo i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że dobrze się bawiłaś! O to mi chodzi :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Ale sie zabawa wspaniale rozkrecila. Brawo! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Ufff...zdążyłam ;-)) Witaj Madziu. Jak widać lista długa, a ja na szarym końcu, ale grunt to ogromna przyjemność z tej "zabawy".
    Pozdrawiam Cię ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale mam smaka na ten lift... obym zdążyła. Na poprzedni lift zabrakło czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam !! Bardzo fajna zabawa :) Z chęcią się do nie przyłączę. Abym nie wypadła najgorzej :)
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie prace są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja spróbowałam swoich sił, świetna zabawa:)
    Bardzo bym chciała dotrzymać kroku przez kolejne tygodnie, mam nadzieję że mi się uda
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały lift i super zabawa, która się wprost proporcjonalnie rozkręca...

    OdpowiedzUsuń
  32. But it seems clear that energy companies are leery of too many solar panels
    because proliferating solar panels means the demand for
    coal and gas energy will continue to 'be flat' or
    even diminish ' and coal and gas are how today's energy companies make money.
    They've watched the news and they've seen that solar panels and windmills can power streetlights,
    but they're skeptical that they can meet their needs without industrial-sized equipment (which will require a whole lot of paperwork with your government, subdivision, etc. In fact unless they are damaged by a really bad storm, or something else it may be years before you need any type of service on them.

    my website; Photovoltaikanlage

    OdpowiedzUsuń
  33. Home Mole Removal can work well for those who have moles that bother them as long as the are not a typical moles.
    Cholera is an acute infection of the small intestine, and it can be life-threatening.

    Others think tanning and sunning themselves will dry up their skin and pimples to
    eliminate their acne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Constipation, too much bodyweight, sitting a long time in one position, aging etc.

    And sometimes if the hemorrhoid is already severe
    bleeding occurs. Your preference counts, and choosing easy,
    home remedies is often more preferable.

    Feel free to visit my weblog home remedies for hemorrhoids piles

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!