piątek, 15 lutego 2013

496. LIFT PROJECT 2013 part.3

Hallo, hallo! To znowu ja!

Ja i mój LIFT PROJECT :)
Lubicie go?
Patrząc na liczbę dodanych linków - myślę, że lubicie :)
Bardzo Wam dziękuję za wspólną zabawę.
Świadomość tego, że co piątek czekacie na mojego posta
i że lubicie moich gości - naprawdę dodaje mi skrzydeł!


Dziś Was zaskoczę :)
Goszczę bowiem osobę niezwykłą. Która tworzy rzeczy dla mnie niepojęte.
Ja tak nie potrafię :) Zresztą sami zobaczycie ;)

Dziś do zabawy zaprosiłam
Cynka tworzy w odmiennym stylu.
Za każdym razem, gdy do niej zaglądam, zachwycam się
lekkością wyrazu tego, co nienazwane.
Tego, co w Cynce siedzi.
Zachwycam się jej postrzeganiem rzeczywistości.
Jej dosłownością i przenośnią.
Och, mogłabym tak godzinami :)

Ale dość, oddaję głos mojemu gościowi:

1. Co Cię w życiu fascynuje?
Fascynuje mnie nieskończona (ale może się mylę :)) ludzka kreatywność.

2. Relaks to...
Relaks dla mnie największy to sen.

3. Wzrusza mnie...
Wzrusza mnie ogromnie wiele rzeczy, sytuacji, obrazów... Szybko i często.

4. Jaki jest Twój ulubiony film?
Trudno wybrać jeden, ale w tej grupie na pewno jest "Once"Johna Carneya.

5. Czy lubisz ciszę?
Tak, lubię ciszę, ale taką po zgiełku, taką dla kontrastu... Tak cały czas to chyba nie...


Dziękuję, Cynko kochana, za ten wywiad i za możliwość zmierzenia się z Twoją pracą.
To było dla mnie nie lada wyzwanie.
Do końca nie jestem przekonana, czy sobie z nim poradziłam ;)
Zresztą... Sami zobaczcie!

Kartka Cynki:


Mój lift...


Chętnych zapraszam do wspólnej zabawy!

Poniżej znajdziecie przycisk,
dzięki któremu możecie dodawać linki ze swoimi liftami.

Pozdrawiam!


29 komentarzy:

  1. Zaczarowany i czarodziejski Gość, niesamowita kartka i zadanie trudne, że aż strach...
    Mamajudo, świetnie sobie poradziłaś!
    Dzięki za to wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace Cynki są fascynujace. Kartka do zliftowania trudna, oj trudna...
    Ty poradziłaś sobie baaardzo dobrze-śliczna kartka Ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  3. się rumienię, dziękuję :***
    cudna karteluszka!

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany... Mamajudo, trafiasz we wszystkie moje idolki kartkowe :) Praca którą wybrałaś jest niesamowita! I to prawdziwe wyzwanie dla mnie, żeby zrobić coś, co nie będzie tylko marną kopią. Tobie wyszło fantastycznie. A ja postaram się spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace autorki i Twoja... widzę że konieczne będzie oswojenie maszyny do szycia co rozciągam w czasie do granic możliwości... hi hi, super zabawa, mam nadzieję, ze uda mi się wytrwać w systematyczności, czego i innym życzę... no i okazja do poznania nowych osób, zajrzałam do wszystkich liftów z poprzedniej edycji...

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, znowu nie mogę przejść obojętnie! Kolejna Mistrzyni z moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace. OBIE. Nie łatwe wyzwanie...
    Herbata z malinami najlepsza na zimową porę:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. prace Cynki są jedyne w swoim rodzaju i liftowanie takiej kartki powinno się także odbywać w ramach odrębnej kategorii, ale oczywiście z przyjemnością podejmuję wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam to samo co Klaudia, prace Cynki od dawna mnie fascynuję i z wielką przyjemnością zmierzę się z tym arcydziełem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamajudo, wspaniale sobie poradzilas z liftem cynki. I serdeczne dzieki za to wyzwanie! Cale szczescie, ze jutro weekend, znajdzie sie chwilka by "powalczyc" w liftowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka Cynki jest piękna i naprawdę trudna do zliftownia ale od czego są wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spróbuję, choć to trudne zadanie. Twórczość cynki bardzo lubię, ale nawet przez myśl mi nie przeszło, że będę ją liftować.
    Madziu fantastycznie sobie poradziłaś z tym zadaniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo cudną kartkę wybrałaś :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna praca przeuroczej Cynki- podejmuję "rękawicę" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycam się cichutko...

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam szczerze, że nigdy nie podjęłabym się tworzenia w tym stylu, gdyby nie ten lift ;) Dla mnie to już jest sztuka a nie jakieś tam kartkowanie!

    Pięknie Ci wyszło Madziu, a cynkowa kartka jest po prostu boska!

    I mój lift też już gotowy, tylko czeka na obfocenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace! Oczywiście i Cynki i Twoja :) Szkoda, że w tym tygodniu nie mogę uczestniczyć w zabawie ( jestem z rodzinką w górach i nie zabrałam na ich prośbę przydasi...), może po powrocie uda mi się zrobić ten lift, tak poza konkursem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie te prace są dla mnie niesamowite i dla mnie niedoścignione w swoim kunszcie. Gratuluję Wam wszystkim, kreatywnym Kobietkom.
    Miłego dnia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. zobaczyłam kartkę Cynki i zaniemówiłam.... po prostu cudna i taka "moja",uwielbiam takie.Rzuciłam wszystko i chyba ja zliftowałam-cudowne uczucie-znów coś po raz pierwszy :) Obejrzałam pozostałe prace i jestem pod wrażeniem Waszej wrażliwości i pomysłowości,potęgi Waszej wyobraźni i fantazji.Odkryłam kolejne miejsca,w któeych będę stałym gościem,bo oglądanie takich prac to dla mnie jak powietrze,bez małych cudów wokół siebie nie potrafię żyć.Pozdrawiam wszystkie Cudotwórczynie :)
    AnetaA

    OdpowiedzUsuń
  20. Do tej pory tylko się przyglądałam, jeśli pozwolisz dołączę do zabawy:). Kartka Cynki cudowna, delikatna, pudrowa, zachwyciła mnie i sprawiła, że chciałam spróbować swoich sił...podziwiam wszystkie zgłoszone prace, każda jest niesamowicie osobista i piękna. Zawsze zaskakuje mnie, jak jeden temat może zostać zinterpretowany przez każdą z nas...Mamajudo cudny pomysł Twój lift projekt:)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję,że bez bloga też mogę? Czy można pokazać wiecej niż jedną pracę?
    AnetaA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że bez bloga też można! Ilość prac nieograniczona :)

      Usuń
    2. To fajnie,bo ja z rozpędu zrobiłam dwie :)

      Usuń
    3. Ponieważ nie mam gdzie skomentować Twoich kartek, to piszę tu :)
      Są świetne! Dzięki za udział w zabawie :)

      Usuń
    4. Dziękuję bardzo :) bloga nie mam,ale można zajrzeć do mojego wątku tu

      http://www.craftladies.org/post171064.html#p171064

      na forum craftladies

      Usuń
  22. Tez sie jutro dolacze do tej fajnej zabawy, karteczke juz mam tylko zdjecia cykne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzutem na taśmę ale zdążyłam:)Twój lifcik piękny...pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak się wpatruje w kartkę Cynki od paru minut, próbując dojść do tego, jak jest zrobiona. która warstwa pierwsza? która następuje potem? Co na końcu, co na początku? Chyba ambitna jestem, bo choć już po lifcie, spróbuję się z tą pracą zmierzyć...

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie się spóźniłam, ale nie mogłam przecież zrezygnować z okazji liftowania takiej pięknej pracy. Dołączam więc po terminie:
    http://galeriasubiektywna.blogspot.com/2013/02/spozniony-lift.html

    Dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!