wtorek, 19 lutego 2013

498. NA CRAFTOWYM PAPIERZE

Witam Was z zasypanej śniegiem Zielonej Góry!

Dziś post szczególny. Dotarły bowiem do mnie przecudnej urody bazy i pudełka.
Są zrobione z tzw. papieru craftowego, który zauroczył mnie maksymalnie.
Jest twardy, sztywny i ma fantastyczny kolor.
Praca na nim to czysta przyjemność i mnóstwo radości!

Sprawczynią mej radości jest Magda(i)Lena, czyli Magdalena Klementowicz,
którą gościłam w Lift Project part.2.
Magda założyła firmę
specjalizującą się w bazach kartkowych i pasujących do nich pudełkach.
Zapełniła tym lukę w produktach kartkowo-scrapowych dostępnych w Polsce.

Nie wiem, jak Wy, ale ja od dawna zachwycałam się po cichu kolorem takich baz.
I teraz dzięki Magdzie mogę wreszcie na nich pracować!

Gorąco Was zachęcam do odwiedzenia strony
oraz do zakupów w sklepiku na Allegro.

Ja już wiem, że produkty od Magdy na stałe zagoszczą w mojej pracowni :)

***
A dziś oprócz zachęty do zakupów u Magdy,
zapraszam Was do obejrzenia kartki zrobionej właśnie na bazie z papieru craftowego.
Kolor papieru wpasował się idealnie w wyzwanie Kobens na Scrapujących Polkach.




Cieszę się, że podobała się Wam kartka dla dziewczynki z poprzedniego posta.
Dziękuję za wszystkie komentarze i Wasz liczny udział w Lift Project!
Teraz lecę pooglądać te śliczności, które stworzyliście!

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Ale genialna jest ta praca i oczywiście jej kolor! Chyba mnie zaczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I już zakupiłam te prześliczne bazy ;)

      Usuń
  2. Rzeczywiście fajne te bazy- piękną kartkę z nich wyczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kartka świetna w ulubionych moich kolorach, więc jak nic gonię oglądać ofertę Magdy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, będzie świetnym ambasadorem sklepu Magdy.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z pewnoscia skorzystam, szukalam i szukalam a teraz wreszcie kraft na polkach bedzie goscic :-))) kartka superowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmm praca miod ! Mam tez taka koronke ale nigdy nie wiedzialam jak ja wykorzystac a na Twojej kartce wyglada bosko !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest przepiekna, kolorystyka bajeczna i baza idealnie sie tu sprawdza! Jestem pewna, ze jeszcze wiele razy nas zauroczysz kartkami na kraftowych bazach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudna jest ta kartka!!!!!! I kolory moje :):):)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!