piątek, 22 lutego 2013

499. LIFT PROJECT PART.4

Kochani!

To już czwarty piątek naszej wspólnej zabawy w LIFT PROJECT 2013.
Przeglądam wszystkie Wasze prace i zachwycam się nimi.
Ostatni lift był niesamowicie trudny, o czym często pisaliście.
Cynka to kobieta nie do podrobienia :)
Jednak większość z Was poradziła sobie z zadaniem duuużo lepiej niż ja!
Jestem z Was dumna!


Nie wiem, czy wiecie, ale kartki liftuję niemal razem z Wami,
tylko jestem do przodu o jedną osobę ;)
Gdy Wy pracowaliście nad liftem Cynki,
ja miałam radość z liftowania kartki kogoś,
kogo w świecie wirtualnym poznałam dopiero niedawno.

Dziś moim gościem jest

Zapraszam na wywiad z Klaudią.

1. W jakim miejscu/mieście chciałabyś mieszkać?
Tu, gdzie jestem, jest mi dobrze. Niech chciałabym tego zmieniać.
Ewentualnie na domek z ogródkiem w pobliżu, ale to mało realne :)

2. Kim, jak dorośniesz, chciałaś być w dzieciństwie?
Siostrą zakonną :) A potem architektem. Nic z tego się nie spełniło.
Po części to dobrze.

3. Ulubiony aktor to...
Al Pacino.

4. Jakimi kolorami się otaczasz?
Jasnymi.

5. Co widzisz, gdy zamykasz oczy?
Moje dzieci.

Klaudio! Bardzo Ci dziękuję za wspólną zabawę z nami!

***
 A tę piękną kartkę Klaudii wybrałam na ten tydzień naszej zabawy.


Nauczona doświadczeniem z poprzedniego odcinka Lift Project,
kiedy to naiwnie sądziłam, że uda mi się zrobić kartkę podobną do kartki Cynki,
powiedziałam sobie teraz: nawet nie próbuj :) Zrób to, co ci w duszy gra.
A grały mi:
kolory szarawe
i
trochę nowoczesności.

Właściwie to kartkę Klaudii potraktowałam jako mapkę ;)





Chętnych zapraszam do wspólnej zabawy!
Poniżej znajdziecie przycisk,
dzięki któremu możecie dodawać linki ze swoimi liftami.

Pozdrawiam!


27 komentarzy:

  1. Oryginał śliczny i Twoja interpretacja też fajnista - taka pastelowa i pozytywna. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny lift przepieknej kartki, taki Twój :)
    Postaram się w tym tygodniu dołączyć do zabawy, z kartką Cynki nie dałam rady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka do zliftowania a Twoja interpretacja jest "przejrzysta" i szalenie elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są obie kartki i aż kusi aby spróbować liftu z pracą Klaudii i Twoją!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny jest Twój lift no i takie właśnie Twój :)
    Kartka Klaudii... no cóż ja jestem Jej fanką od dawna i z wielką przyjemnością podejmę się wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Yes! Uwielbiam kartki Klaudii a w szczegolnosci cenie sobie jej kwiaty sa przecudowne. Wspanialego goscia dzis przyjelas z pewnoscia sprobuje swoich sil.
    Magdo ja odrazu pomyslalam liftujac pierwsza kartke ze nie dam rady ''skopiowac'' nikogo, poprostu nie byla bym soba. Uwazam ze genialnie sobie poradzilas z liftem. Brawo! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko, jak mi się podoba ta kartka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybierasz nam niesamowite inspiracje! Ta tez jest piekna. Zabieram sie ochoczo do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba i Twoja i Klaudii kartka :) Obie są świetne :) Teraz mogę sobie życzyć tylko czasu, żeby zdążyć... tak jak nie zdążyłam na liftowanie Cynki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamajudo, serdecznie Ci dziękuję za wybranie mojej pracy, a Wam dziewczyny za miłe komentarze :) Będzie mi bardzo miło pooglądać Wasze lifty mojej kartki :)) Twoja interpretacja, Magda, jest bardzo Twoja - piękna, czysta, elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z niecierpliwością czekałam, kogo tym razem wybierzesz. :-) Niesamowity oryginał, a Twoja interpretacja jak zwykle piękna i taka... bardzo Twoja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwie kartki cudne, chociaż zupełnie różne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny lift ..a papaiery takie cieple i delikatne !!! ekstra praca !

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie kartki są bardzo ładne. Bardzo miło czyta się Twoje mini wywiady. Serdecznie pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki, fajna akcja :) Chętnie przyłączę się jak tylko czas mi pozwoli.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi hi dobrze że wybrałaś taka która nie onieśmiela bo prace Klaudii to takie majstersztyki, ta mam nadzieję dam radę... super przeszycia ręczne-podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba pierwszy raz muszę napisać ,że oryginał jest lepszy !
    Dzięki Tobie pierwszy raz zobaczyłam prace Klaudii ... i jestem pod ogromnym wrażeniem - piękne !
    Wybacz ;)
    Ciotka Perełka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa! Ktoś mi ukradł przycisk "Nie lubię!" ;)

      Wybaczam :)
      Ale mogłaś napisać INNY :)))

      Usuń
  18. no właśnie INNY, to dobre słowo, bo chyba byśmy wszyscy przeżyli wielki szok, gdyby twoja praca Mamojudo, nie wyszła właśnie taka, jak wyszła. Dwie zupełnie różne prace, a jednak obie piękne i całkowicie (moim zdaniem) oddające styl i charakter wytworów w jakich tworzą Autorki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie prace są super:). Mamajudo powtórzę jeszcze raz, że zabawa świetna!

    Uczę się dużo od Was Dziewczyny każdego dnia:). Dzięki za fajne wyzwania, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też nie mogłam sobie podarować (chyba wpadłam w to liftowanie po uszy :),zaraźliwe to jakieś :) ).Oryginał śliczny i wszystkie lifciki również-każda inna i każda piękna.Pozdrawiam i dziekuję za fajna zabawę.
    AnetaA

    OdpowiedzUsuń
  21. piekne! normalnie napatrzec sie nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie kartki są piękne, mimo że zupełnie inne :)
    A ja bardzo dobrze bawiłam się przy liftowaniu. Super pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartki sa boskie! Szkoda ze jestem na wyjezdzie i nie moge wziac udzialu bo chetnie bym sobie strzelila takiego lifta..

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jak zwykle na ostatnią chwilę...ale jestem:)wszystkie lifty są cudne...czekam z niecierpliwością kogo będziesz gościła jutro:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. :-(( nie zdążyłam, tak mi smutno...

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!