wtorek, 5 marca 2013

503. KWIATY WE WŁOSACH

Zrobiłam taką oto kartkę urodzinową:





papiery: nowa kolekcja Magicznej Kartki Wiosenna Łąka
***
Bardzo Wam dziękuję za tak liczny udział w piątym już odcinku LIFT PROJEKT!
Wszystkie uczestniki bardzo przepraszam, że jeszcze nie skomentowałam
chyba u nikogo Waszych pięknych liftów...
Sytuacja niemal-szpitalna zmusza mnie do ograniczenia czasu spędzanego przy komputerze...
Postaram się to nadrobić w czwartek w nocy :)

A w piątek... Oj, będzie się działo, będzie!

***
Dziękuję Wam również za życzenia powrotu do zdrowia dla mojego męża!

Pozdrawiam!

39 komentarzy:

  1. Cudnie wiosenna. Ewentualny właściciel kartki ma stroik jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ile szczegółów! Widzę, że wykrojniki się przydały? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Kolejny raz potwierdziło się, że Twoje kartki są dla mnie inspiracją :) I podkręciłaś moją ciekawość co do piątku - już nie mogę się doczekać!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest :), bardzo zabawna forma, cudna kolorystyka i słodki obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna karteczka i w moim ulubionym ostatnio klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka powala na kolana. Jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Oryginalna, niepowtarzalna i dopracowana w każdym szczególe - widać ile serca w nią włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kartka :)
    Szybkiego powrotu do zdowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna, już wcześniej zachwycałam się nią w Magicznej Kartce:-)
    Do zobaczenia w piątek!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna praca i bajeczne kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja, niesamowicie dużo dzieje się na kartce - w końcu aż na trzech planach :))
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna !!! Mogłabym tak na nią patrzeć ....i patrzeć....
    :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolory, wiosna w 100%. Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jak Ty to robisz, ale ten ciepły blask bijący z Twoich prac po prostu mnie zachwyca i ten ich urok...

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska jest!!!
    Forma, delikatne kolory... coś pięknego :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarujesz :) Kartka bajeczna, kolory bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna kartka, padłam z zachwytu i zazdrości!!!:) Cudne papiery i kolory, świetnie pasują do bazy. Gratuluję również projektu liftowego, super pomysł:) No i pięknych zdjęć- ech, żebym i ja takie potrafiła robić... Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny składak! Cudny, wspaniały!! (Ja, również z powodów okołoszpitalnych, niestety nie dałam rady w tym tygodniu liftnąć :(( )

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow :D

    To jest dopiero kartka urodzinowa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jaaaa! Jakaż piękna karteczka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem pod ogromnym wrażeniem pracy - prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna, dopracowana i stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna i jaka kapiąca obfitością doznań...nie tylko wzrokowych

    OdpowiedzUsuń
  24. Brak mi słów... Przepiękna praca, jestem pod głębokim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  25. this is beautiful what paper line did you use ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! Paper: http://www.magicznakartka.pl/sklep/esklep/product_info.php?cPath=34_61&products_id=820

      Usuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!