piątek, 8 marca 2013

504. LIFT PROJECT PART. 6

Kochani!
Dziś kolejny odcinek Lift Project 2013.
Trwam w nieustannym szoku patrząc, ile osób wzięło udział
we wspólnej zabawie zaproponowanej tydzień temu!
Cieszę się niezmiernie, że nie rezygnujecie z piątkowego liftowania :)


***
Dzisiaj odwiedził mnie gość niezwykły.
To kobieta, która nie boi się wyzwań.
Scrapuje, kartkuje, współprowadzi forum,
jeździ z warsztatami po całej niemal Polsce.
I na dodatek znana jest nie tylko w naszym kraju, ale i poza jego granicami.
A nawet w Stanach Zjednoczonych :)
Wiecie o kim mowa?

Tak! To...

Posłuchajcie, co opowiedziała mi o sobie:

1. Kim, jak dorośniesz, chciałaś być w dzieciństwie?
Najpierw chciałam być pisarką (!), później mechanikiem samochodowym (!!!)
lub... prezenterką MTV :)) 
Wszystko się spełniło - teraz i piszę, i dłubię (w papierze),
i czasem też występuję publicznie :)

2. Relaks to...
kompletne "nicnierobienie", rzadko mogę sobie na to pozwolić,
a kiedy wreszcie mogę - mogłabym spać, czytać lub leżeć w letargu i rozmyślać...

3. W jakim miejscu/mieście chciałabyś mieszkać?
W którejś ze skandynawskich stolic, ewentualnie w Nowym Orleanie :)
W Polsce dobrze mi w mieście, w którym  mieszkam :)

4. Wzrusza mnie...
To może wydawać się dziwne, ale najbardziej wzrusza mnie
zryw społeczny, solidarność ludzka lub kiedy duża grupa ludzi
wspólnie coś robi, dlatego zawsze płaczę, kiedy oglądam
rozpoczęcie Igrzysk Olimpijskich i program "Ekstremalne Metamorfozy" :))
Poza tym starsi ludzie i zwierzęta.

5. Ulubiony poeta to...
Miron Białoszewski. Zakochałam się w liceum i tak mi zostało.

***
Kochana, dziękuję Ci za błyskawiczny odzew na moje zaproszenie!
Cieszę się niezmiernie, że możemy przez najbliższy tydzień
"pastwić" się nad Twoją kartką.

Do liftowania wybrałam tę oto kartkę Karoli:


Dużo sobie obiecywałam po tym lifcie.
Ale wczoraj zmogła mnie choroba i gorączka.
Mimo to, po wzięciu różnych leków stawiających na nogi, zasiadłam do liftowania.
I oto efekt:





Jak Wam się podoba?

Chętnych zapraszam do wspólnej zabawy!
Poniżej znajdziecie przycisk,
dzięki któremu możecie dodawać linki ze swoimi liftami.

Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. Wysoko stawiasz poprzeczkę, oj wysoko... :-) Ale za to klimaty radosne i wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj piękności! Obie! Biorę udział i tym razem ...wieczorem zasiadam do liftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cuda i tym razem!!!:) Piękne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiało wiosną, chciaż za oknem zadymka... Piekne karteluchy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, wręcz letnie kolory! Poprzeczka rzeczywiście wysoko. A ja prawie nie nadążam. Może tym razem mi się uda. Jednak zauważam już pewne uzależnienie od Twojego projektu, ponieważ z utęsknieniem czekam na piątki i z ciekawością zaglądam na Twojego bloga.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaki mega edukacyjny ten projekt!!! Normalnie bym sie w życiu nie porwała na liftowanie którejkolwiek dotąd przedstawionej kartki... A tak próbuję nowych rzeczy i uczę się, uczę, uczę... :) Wielkie dzięki za Twój projekt!!!
    A kartki obie cudne, zaraz pędzę coś majstrować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny lift. Przepieknie Ci wyszedl. Super kartke Karoli wybralas, bardzo wdzieczna do zliftowania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne kartki !!! obie sa powalajace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet w chorobie potrafisz zdziałać CUDA:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna świetna scraperka i kolejny świetny lift...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Magdo, natknęłam się na Pani bloga jak to bywa w Internecie przypadkowo i muszę powiedzieć, że kocham takie przypadki. Od kilku dni moją lekturą z obrazkami ;-) jest Pani blog, który stanowi nie małą inspirację. Przyznaję, że od kilku miesięcy podzielam Pani pasję, jednak wiele mi brakuje do takiej precyzji i pomysłowości w pracach. Życzę nieustającej wyobraźni i przyjemności z tworzenia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najpiękniejszy lift! Może i ja dołącze... ba! na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny Wspaniały Gość u Ciebie
    i kolejna przepiękna interpretacja w Twoim wykonaniu !!!
    Pozdrawiam i dziękuję za wspaniałą zabawę z pewnością i tym razem przyłączę i będzie mi ogromnie miło jeżeli odwiedzisz moje skromne progi :)
    Pozdrawiam
    Kasia B.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cudne! obie prace świetne... chyba się skuszę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj wysoko ta poprzeczka poszybowała. Wysoko. ,ale nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja też popróbowałam... Ale niezbyt jestem zadowolona,wbrew pozorom nie za łatwe to zadanie tym razem.Wasze karteczki o wiele bardziej mi sie podobają-Karoli taka wesoła i radosna,pełna energii,a Twoja taka ciepła,spokoja i pastelowo spokojna,
    pozdrawiam
    AnetaA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos mi sie pomieszało-miało być spokojna i pastelowo wesoła :)

      Usuń
  17. To ja pięknie dziękuję za zaproszenie i możliwość podziwiania tak wspaniałych liftów mojej skromnej kartki! A powiem Wam, że mam do niej szczególny sentyment i zainspirowana Waszymi pracami aż mam ochotę sama siebie zliftować :))

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi sie pierwszy lift jakoś tak nie widzi,więc powstał drugi,we współpracy z moją córcią i myślę,że jest ładniejszy :)

    Karola,ależ liftuj,powstanie kolejna sliczna karteczka :)

    pozdrawiam wszystkie liftujące :)
    AnetaA

    OdpowiedzUsuń
  19. Tym razem udało mi się zgłosić do wyzwania nie na ostatnią chwilę... :)
    A gość i karteczka Karoli wyjątkowa, zresztą jak i Twój lift... Tradycyjnie obłędny...

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!