piątek, 15 marca 2013

505. NIESTETY...

Lift Project part.7 dziś nie będzie.
Grypa, która mnie powaliła, nie chce odpuścić.
Nie miałam siły usiąść przy komputerze, by zaprosić kolejnego gościa,
ani siły, by zrobić jakąkolwiek kartkę.
Nadal nie mam siły na nic, choć gorączka już odpuściła...

Przepraszam Was za to wszystko bardzo,
bo wiem, jak wiele osób zaangażowało się w ten projekt.
I za to bardzo Wam dziękuję!

A dziś mam dla Was zadanie.
Na pewno wśród osób kartkujących są takie,
które chciałybyście zliftować (a raczej ich prace).
Ja bez wątpienia nie znam ich wszystkich :)
Pomożecie mi do nich dotrzeć?
Poniżej znajdziecie przycisk, który koniecznie wykorzystajcie!
(wpiszcie nick tej osoby i link do jej bloga)

Starajcie się nie powtarzać :)

Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Madziu zdrówka Ci życzę, grypsko musi odpuścić w końcu !
    a zadanie fajne.... hm... kogo by tu zliftować ?? ... ależ dałaś do myslenia tym wpisem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wiem, już wiem..... Kobens :)

      Usuń
  2. Wielka szkoda, od rana czekam z niecierpliwością .... ale zdrówko najważniejsze ....wracaj szybko do zdrowia!!! Przesyłam ciepłą herbatkę z soczkiem malinowym domowej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo zdrowia!!! czekamy z niecierpliwością na kolejny piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiscie,wieelka szkoda,ze zabawy w tym tygodniu nie bedzie..ale jeszcze większa szkoda,ze grypsko Cię zaatakowalo. I ja przyłączam sie do zdrowotnych zyczen, może jak w niedzielę przyjdzie wiosna-zdrowie wróci?tego życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu zdrowie najważniejsze! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Mam nadzieję, że za tydzień wspólnie będziemy się świetnie bawić:-)
    Bardzo chciałabym zliftować prace Agnieszki. Jestem pod wrażeniem jej radosnej twórczości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu proszę o pomoc czy mogłabyś usunąć mnie z listy propozycji do liftu. Ładując dane zamieściłam adres bloga Agnieszki, lecz podałam swój nick, i zamiast Agnieszki pojawiłam się Ja. Przepraszam za pomyłkę.

      Usuń
  6. Dużo zdrowia, kochana! Dbaj o siebie, bo przecież musisz mieć siłę na dalsze liftowanie ; -))))
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Mamy się nie powtarzać? Dobrze, że doczytałam, bo chciałam na Kobens zagłosować ; -) Ale już Dorotka mnie uprzedziła. To podrzucę inny oczywisty wybór ; -))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się jeszcze nie udało dołączyć do zabawy, chociaż mnie kusi strasznie - tydzień to dla mnie za mało czasu na rozbieg. Ale swoją propozycję podrzucę :)
    Tak mi jeszcze przyszło do głowy, żeby może z racji przerwy uruchomić dodatkowe liftowanie dotychczasowych prac, jako taką "dogrywkę". Tzn. osoby chętne do zabawy mogłyby sobie wybrać dowolną z dotychczasowych propozycji - i uruchomić dla nich dodatkową "żabkę"?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka przede wszystkim, trochę nam smutno, ale pomysł świetny i zrekompensuje tą chwilową przerwę w liftowaniu. Zanim doczytałam do końca chciałam zapodać pomysł, żeby może uczestniczki podały pomysł swojej jakieś pracy, którą chciałyby dać do zliftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja propozycja to manualna Nimucha, bardzo lubię Jej oryginalne prace:)
    życzę zdrówka!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka !! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem za uruchomieniem dodatkowej żabki dla tych, które na przykład nie zdążyły zliftować którejś karteczki, a by chciały. :-) Bo ja mam taka jedną pominiętą, to bym sobie nadrobila. :-)
    Niech zdrówko szybko wraca!

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany. Kuruj się, Kochana. Zdrówka życzę. Kogo chciałabym liftować? Hmmmm. Zastanowię się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj! niedobrze :( Ja też nie funkcjonuję jak należy i już się w łóżku zastanawiałam co na dziś przygotowałaś i co ja pocznę z braku sił... a tu i Ciebie rozłożyło, ehh...Zdrówka życzę i powrotu sił. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje nieśmiałe propozycje to prace : Mia decora i Asia z W Kartkowym Zaciszu.Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) i dziękuję za dotychczasowe inspiracje :) starałam się dogonić- co z tego wyszło, nie wiem, ale bawiłam się wspaniale w tworzenie według prac tak wspaniałych skraperek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Madziu życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia:****

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!