piątek, 22 marca 2013

508. LIFT PROJECT PART. 7

{BlogHop Scrapujących Polek znajdziecie w następnym poście!!!}

Hello, hello!
Wreszcie jestem! Prawie zdrowa i pełna zapału oraz... niewyspania.
Bardzo Wam wszystkim dziękuję za zaniepokojone maile,
komentarze z życzeniami zdrowia,
ale przede wszystkim za to, że tu jesteście!
Jeszcze nie miałam czasu po chorobie zajrzeć do Was,
do tych, którzy bawili się ze mną w części 6. projektu
i do tych, którzy tak licznie dołączyli się do dogrywki.
Mam nadzieję, że w ten weekend uda mi się nadrobić to niedociągnięcie!
Jesteście cudowni!

Tak więc dzisiaj kolejny gość Lift Project 2013!


Niedawno u MoManning pokazały się nowe digi stemple, komunijne.
Gdy tylko je zobaczyłam, od razu widziałam, kogo zaproszę do kolejnego odcinka.
I Wy również chcieliście ją liftować :)

To...

Maja to scraperka znana nie tylko w Polsce, ale i zagranicą.
Tworzy piękne klimatyczne prace, design team'y różnych firm biją się o nią :)
I na dodatek ma pięęękny craft room :)
Maju, dziękuję Ci za ekspressowy wywiad!

1. Co Cię w życiu fascynuje?
Pewnie zabrzmi to banalnie, ale - obserwowanie, jak moje dzieciaki dorastają.
Zdumiewa mnie, że mały człowieczek, który dopiero co był całkowicie zależny ode mnie,
potrafi nie tylko samodzielnie wykonywać różne czynności,
ale myśleć w zupełnie inny niż ja,
często zaskakujący sposób. Niesamowite, że choć dzielą wiele moich pasji,
mają też swoje, mnie zupełnie obce. Rozpoznaję w nich swoje cechy,
ale widzę też całkiem inne, nowe.

2. Relaks to...
Książka i dobra kawa.
Książki uwielbiam odkąd tylko nauczyłam się czytać, czytam wszędzie,
nie potrafię zasnąć bez przeczytania choćby pół strony.
Kawy bardzo długo nie piłam, ale kiedy stałam się szczęśliwą posiadaczką ekspresu,
codzienna kawka to niemal rytuał :-)

3. Wzrusza mnie...
Zwykła - a może właśnie dzisiaj już tak niezwykła -
ludzka życzliwość i bezinteresowność.
I "kocham cię".

4. Jaki jest Twój ulubiony film?
"Ulubienie" Tolkiena czytanego wpłynęło na "ulubienie" wersji wizualnej :-)
Jedna z nielicznych adaptacji, która mnie nie rozczarowała,
choć nie jest dokładnym odwzorowaniem powieści.
Jestem ogromnie ciekawa, czy filmy spodobają się moim dzieciom
(bo lekturę już uwielbiają),
ale o tym przekonam się dopiero za kilka lat.

5. Czy lubisz ciszę?
To zależy. Czasem jest niezbędna, czasem przeszkadza albo niepokoi.
Za to na pewno wiem, że nie znoszę hałasu!

***
Kochana Maju, jeszcze raz Ci dziękuję
za zgodę na liftowanie Twojej ślicznej kartki!


Uwielbiam kolorować, więc ten lift poszedł mi błyskawicznie :)





Chętnych zapraszam do wspólnej zabawy!
Można się dołączyć w każdym momencie projektu!

Poniżej znajdziecie przycisk,
dzięki któremu możecie dodawać linki ze swoimi liftami.
Z racji dzisiejszego opóźnienia w wystawieniu tego posta,
dodawanie linków przedłużam o jeden dzień :)

Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Fajnie, że jesteś już na chodzie :) pieknie zliftowałaś Maję, Jej kartki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. super! zabieram się do pracy, Wasze prace zupełnie różne, ale obie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko się ogarnę z zaproszeniami i zawieszkami na alkohol to z chęcią dołączę, póki co nie mogłam :( mam nadzieję, że zabawa będzie jeszcze trochę trwała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy się bawić do końca roku :)

      Usuń
  4. Cudnie zliftowałaś tę kartkę, a ja mam niezły orzech - stempelki i kolorowanie to nie moja bajka... co nie znaczy, że odpuszczam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna karteczka, kolorowac nie potrafie ale sie zmierze :) z tym zadaniem. Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja bardzo dziękuję za zaproszenie, Magdo :-)
    Dziewczyny, nie bójcie się, nie taki diabeł straszny :-) Już nie mogę się doczekać Waszych liftów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że mogłam przeczytać ten wywiad. Inspirujący, jak zawsze, gdy ktoś pozwala nam... "podejść" bliżej. Dziękuję :) A prace? Każda w swoim stylu, każda wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! I Oliwiaen, i Twoja. Podziwiam te misternie pokolorowane obrazki. :)

    A Oliwiaen podbiła moje serce tym, że kocha Tolkiena. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz wyzsza poprzeczka:) Piekne lift, przemily gosc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorować niestety nie potrafię, więc zinterpretowałam karteczkę Oliwiaen troszkę inaczej...
    Piękne są Wasze prace, doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace i fantastyczne wyzwanie- ale czy zamiast pokolorowanego obrazka może być wycięty z gazety, foldera, książeczki (starej oczywiście), albo pocztówkowy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Tym razem jestem wcześniej:)piękny lift...Twoje prace zawsze są takie delikatne:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki Oliwii podziwiam od dawna, a Twój lift jest równie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne kartki :) Obie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!