niedziela, 24 marca 2013

509. KARTKA WIELKANOCNA

Witajcie!
Czy ktoś widział wiosnę???
U mnie dziś w nocy było -15˚C...
Pamiętam Święta Wielkanocne w 2000 roku.
Szłam do kościoła w krótkim rękawku i sandałkach.
I jeszcze mi było gorąco :)
Teraz nie ma szans, żeby choć szalik zdjąć...

W związku z tym, że idą Święta i chce mi się wiosny,
zrobiłam kartkę wielkanocną w wiosennej kolorystyce.
Jakiś czas temu kupiłam w Lidlu zestaw baz kartkowych z okienkiem.
I odłożyłam je w kąt, bo przestały mi się podobać.
A dziś wyciągnęłam przypadkiem jedną i zabrałam się do roboty.
Oto efekt:





Wszystkie papiery i tekturki pochodzą ze sklepu Magiczna Kartka :)

Nie zapomnijcie o LIFT PROJECT!!!

Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. piękna !!! Bardzo lubię Twoje prace, estetyka, dobór kolorów,wszystko to perfekcja w każdym calu !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka tworzysz, śliczne!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Jak zresztą wszystkie Twoje prace ;) Pozdrawiam wiosennie z zaśnieżonej, zimnej i wietrznej Anglii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. odebralo mi mowe !!!! przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, niezwykle subtelna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka Madziu, zresztą jak wszystkie Twoje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała! Cieszę się, że wracasz do zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous card and very elegant!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka...delikatna i bardzo wiosenna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kartka, niezwykle delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwe cudo, idealnie skomponowana!
    Zapraszam na Candy :)
    http://pasje-iluszki.blogspot.com/2013/03/candy-u-iluszki-zapraszam-dzis-mija.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna! Najpiękniejsza kartka wielkanocna jaką widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  13. this is a little masterpiece!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!