piątek, 29 marca 2013

511. LIFT PROJECT PART.8

Witajcie!
Za chwilkę Święta, trwają pewnie przygotowania do nich,
ale mam nadzieję, że zaraz po tym pięknym czasie
znajdziecie wenę, by usiąść i zrobić kolejny lift.

Wasze prace z poprzedniego odcinka są fantastyczne!
Dziękuję zwłaszcza tym osobom, które trwają w liftowaniu
od samego początku!
Ale z radością witam także tych, którzy dołączyli do nas niedawno :)


Jesteście gotowi na dzisiejszego gościa?
Tradycyjnie już, jest to gość niezwykły!
I... trudny, jeśli chodzi o liftowanie :)
A jest nim...


Jej prace podziwiam od dawna i przyznam szczerze,
że nieco obawiałam się, czy poradzę sobie z liftem.
Bo, jak słusznie zauważyła Nimuszka w mailu do mnie,
ja niechlapiąca jestem :)
 Ale zanim o tym, słów kilka od naszego gościa:

1. W jakim miejscu/mieście chciałabyś zamieszkać?
Chcę mieszkać na "swoim kawałku podłogi" i położenie geograficzne
nie jest szczególnie istotne.
Ważne jest, żebym miała taką przestrzeń,
na której mogę być niezależna od czyichś decyzji.

2. Kim, jak dorośniesz, chciałaś być w dzieciństwie?
Najsilniejszym moim marzeniem było, by zostać królową
i wynikało to z maglowania "Królowej Śnieżki" :)

3. Ulubiony aktor to...
Nigdy nie podkochiwałam się w aktorach
i pewnie dlatego nie mam jednego ulubionego.
Nie za wygląd, ale za aktorstwo uwielbiam:
Wacława Kowalskiego za "Sami swoi" i kolejne części trylogii,
Władysława Hańczę za rolę w "Chłopach"
i
Gustawa Holoubka za "Wielką improwizację".

4. Jakimi kolorami się otaczasz?
Od lat otaczam się czernią, bielą i szarościami.
Wszelkie plany wprowadzenia weselszego koloru kończą się... na planach :)

5. Co widzisz, gdy zamykasz oczy?
W ciągu dnia staram się trzymać oczy szeroko otwarte,
ale kiedy zasypiam widzę zajęcia kolejnego dnia i niekoniecznie są to obowiązki :)

Kochana!
Dziękuję Ci bardzo, bardzo za możliwość zmierzenia się z Twoją pracą!
A oto i ona:


Wg Nimuchy ta kartka jest okropna, hahaha :)
Ja się z tym nie zgadzam, a Wy?

Bałam się tych chlapań, oj bałam.
Bo nie dość, że nie mam płynnych farb (a byłam pewna, że mam choć jedną!),
to i stempli jakoś rzadko używam...
Ale, ale :) Stempli kilka się znalazło i nawet obeszło się bez chlapania ;)



Co poniektórzy dopominają się dodatkowych żabek,
żeby móc zliftować zaległości, które im się porobiły :)
Zatem od dzisiaj aż do końca roku możecie TUTAJ dodawać zaległe lifty.
Wejście na tę stronę znajdziecie również na pasku u góry bloga.

Chętnych zapraszam do wspólnej zabawy!
Można się dołączyć w każdym momencie projektu!

Poniżej znajdziecie przycisk,
dzięki któremu możecie dodawać linki ze swoimi liftami.

Pozdrawiam!

P.S. Wrrr... U nas dziś rano wiosna wygląda tak:

22 komentarze:

  1. Kartka jest piękna, jak wszystkie prace Nimuchy, i bardzo trudna, nie wiem, czy się odważę. Ale Tobie poszło super, inny charakter ale uroda pozostała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kartki są bardzo ładne. Ta 'okropna' również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny lift. Nie zawiodlas mnie, bedzie co robic przez swieta:) U nas wiosna nieco bardziej zielona ale w nocy ponizej zera (niespotykane o tej porze roku). Przy okazji, zycze Ci wspanialej Wielanocy.
    p.s. Nimucha - kartka jest wspaniala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obie kartki!!! Dzięki za to, że zapraszasz takie Twórcze osoby do zabawy. Dzięki temu poznaję fascynujące blogi i te wszystkie cudowne prace :O)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :O) I BEZ ŚNIEGU!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nimucha stworzyła piękną pracę, te kolory i chlapania są boskie.
    Cudownie poradziłaś sobie z liftem, Mamajudo, kartka jest piękna!

    Ja również skorzystam z okazji i złożę Ci najlepsze życzenia świąteczne:)! Smacznego jajka i mokrego dyngusa!

    PS Bardzo się cieszę, że dałaś możliwość załączenia prac do wcześniejszych projektów, super:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. MamoJot, zaskoczyłaś mnie na maksa! Spróbuję zrobić lift Twojej interpretacji, bo baaardzo mi się podoba :)
    A liftującym dziewczynom dziękuję za każde miłe słowo i życzę miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha, Nimuszko, skoro Ty chcesz zrobić lift mojego liftu, to znaczy, że mój lift daleki jest od liftu Twojej kartki :))) Czyli mój lift żyje własnym życiem ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam wszystkie kartki Nimuchy i jej chlapania. Ja niestety też należę do niechlapiących, a nawet niestemplujących, mam przed soba nie lada wyzwanie! :-)
    U mnie właśnie sypie na całego.
    Ps. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. O jej, Nimuszkę to muszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie zinterpretowałaś! Nimucha jest niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny lift, a dzięki takim pięknym obrazkom za oknem tęsknota większa a z niej i piękniejsze kartki powstają : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie kartki cudowne! Odważyłam się zliftować kartkę Nimuchy pomimo ograniczeń ;)
    Życzę pogodnych, pełnych wiosennego słońca, Świąt Wielkanocnych, spędzonych w gronie rodzinnymn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ładna ta kartka Nimuchy! Twój lift tez jest cudny.

    Żeby Wielkanoc w tym roku,
    przyszła z sukcesem u boku.
    Aby żyło się Wam zdrowo,
    prywatnie i zawodowo.
    Wielu, wielu chwil radosnych
    i cudownej, ciepłej wiosny
    życzy … Dobrosława

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, tak, tak. Uwielbiam prace Nimuszki.
    Madziu świetna jest Twoja interpretacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. No i proszę udało mi się poznać nową osóbkę, akurat do Nimuszki nigdy nie miałam okazji dotrzeć. Świetne obie prace, aż się chlapania boję na szczęście stempelki posiadam sporą ilość więc pewnie coś z tego wyniknie

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka Nimuchy jest tak "okropna", że mój lift musiał powstać już_już_natentychmiast. No, nie mogłam się oprzeć temu okropieństwu, jeden lift już jest, a co najgorsze, jeszcze mi mało i nie wiem, czy nie zrobię drugiego podejścia :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nimuszkę podziwiam od dawna i darzę szczerym zachwytem :)

    A Twój lift wyszedł naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne prace, obie!!!
    Magdo - i ja w końcu postanowiłam dołączyć do zabawy!!!
    Pozostałe prace też nadrobię :))

    PS. Też nie miałam odwagi na chlapania - chyba muszę dojrzeć do tego ;)
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za cudowną zabawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za możliwość dodawania zaległych prac- może Bozia da zdrówko i coś tam nadgonię :)
    Och , z pracą Nimuchy mam ogromną ochotę się zmierzyć :0
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej... Prace Nimuszki są pełne uroku i takie "magiczne", nie bedzie mi łatwo ją zliftować ale może coś wyjdzie hehe Twoja choć innej urody, zawsze piękna! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeszłam dziś, dziewczyny, po Waszych blogach i muszę powiedzieć, że miałam prawdziwą ucztę. Tylu pięknych prac, w tak krótkim czasie, dawno nie widziałam. Jesteście Artystkami! Teraz najchętniej wzięłabym się za liftowanie Waszych liftów. Tyle ciekawych pomysłów u Was znalazłam :)
    I dziękuję za wszystkie miłe słowa, które o mnie napisałyście. Prawdę mówiąc na zmianę bladłam i czerwieniłam się i planowałam ucieczkę pod biurko w poczuciu, że na tyle dobrego nie zasłużyłam. Dziękuję za to wszystko i przede wszystkim za to, że chciałyście liftować tę pochlapaną kartkę :)
    MamoJot, dziękuję Ci bardzo za włączenie mojej kartki do swojej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!