wtorek, 9 kwietnia 2013

516. ROGATA KARTKA

Wbrew pozorom chodzi o kartkę, która w czterech rogach
będzie miała umieszczone takie same elementy.
Takie wyzwanie na SP zaproponowała nam dziś Kobens.
{koniecznie zajrzyjcie do Niej, bo jej kartka jest niesamowita!}

Jak się dobrze przyjrzycie to zobaczycie, że na mojej kartce
są to cztery takie same krople umieszczone na puzzlach.
Tak, wiem, poszłam po bandzie :)



Znów MUSIAŁAM użyć pięknej grafiki od Janet.
Chyba się uzależniłam :)
Do kupienia TU.

Dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem!

Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. A tam krople! Cztery puzzle są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu niestety lekka polemika :) Puzzle są, ale już ich ostemplowanie niestety nie jest identyczne na wszystkich czterech :) Stąd te krople ;)

      Usuń
  2. Piękna pastelowa rogacizna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna. Fajny pomysł na rogi, cudne kolorki i nawet wiktoriańskie kwiatki w tej karteczce podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super !!! Bardzo mi się podoba !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna... te puzle wspaniały klimat nadają...

    OdpowiedzUsuń
  6. This is absolutely stunning! I love it!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna!!! Fajnie wyszły te puzzle, a tagi przepiękne

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!