piątek, 12 kwietnia 2013

517. LIFT PROJECT PART.10


I mamy mały jubileusz :)
To już dziesiąty odcinek naszej wspólnej zabawy!
Jest we mnie ogrom radości, gdy widzę jak dużo osób wciągnął ten projekt.
Dziękuję Wam za to!

***
Zaprosiłam dziś gościa, który stanął na mojej drodze
i zmienił moje życie.
To dzięki niej 5 lat temu zaczęłam moją przygodę z papierem.
Chciałam zamówić u niej album komunijny dla mojej córki.
Bo jej prace na forum GW zachwyciły mnie niesamowicie.
A ona...
Ona, ona... Ona ma imię :)

Wiecie, któż to?

Cóż zrobiła wtedy Agnieszka?
Napisała mi: 
"Ja zaczęłam rok temu, masz cały rok na naukę, dasz radę sama go zrobić"!
I tak mnie tym zmotywowała, że po roku...
moja córka dostała album zrobiony przez mamę :) ---> TU

Nie będę się rozpisywać o tym, co w moim życiu zmieniło się dzięki temu,
że Agnieszka zachęciła mnie do własnoręcznej pracy z papierem.
Nie potrzebuję wielu słów, które to opiszą.
Wystarczy jedno:
WSZYSTKO

Dziękuję Ci, Agnieszko!

***
A teraz, kochani, zapraszam Was na...
EKSKLUZYWNY WYWIAD.
Dlaczego ekskluzywny? Kto trochę "śledzi" Agnieszkę, ten wie ;)

1. Kim, jak dorośniesz, chciałaś być w dzieciństwie?
Moim marzeniem od zawsze był zawód nauczyciela
i dzisiaj mogę powiedzieć, że marzenia się spełniają.
Pracuję w swoim wymarzonym zawodzie, z cudownymi, młodymi ludźmi,
pełnymi pasji i wiary w to, że nie ma rzeczy niemożliwych.
Bardzo kocham swoją pracę i cieszę się, że moje marzenie z dzieciństwa się spełniło :)

2. Relaks to...
Mój relaks dzisiaj... to papier, klej i nożyczki... Banalnie? :)
Spełniam się i relaksuję właśnie tutaj, w mojej pracowni.
Jestem szczęśliwa, że przypadek sprawił, iż w 2007 r. odkryłam scrapbooking.
Dzisiaj już nie wyobrażam sobie życia bez mojej pasji.

3. W jakim mieście/miejscu chciałabyś mieszkać?
Od dzieciństwa jestem związana z moim miejscem zamieszkania,
tutaj są ludzie których kocham, miejsca które znam jak własną kieszeń.
Nie ma takiego drugiego miejsca na ziemi :)
Tutaj jestem szczęśliwa.

4. Co Cię wzrusza?
Należę do ludzi bardzo emocjonalnych :)
Wzrusza mnie bardzo wiele rzeczy, ale chyba najbardziej wzruszają mnie ludzie,
którzy potrafią okazywać emocje.

5. Ulubiony poeta to...
ks. Twardowski, który swą poezją tak mocno dotyka życia...

Dziękuję, Agnieszko, dziękuję, dziękuję!

***
A teraz długo wyczekiwana kartka do liftowania:


Nie pokusiłam się na lift dosłowny :)




Przypominam, że do końca roku można TUTAJ dodawać zaległe lifty.

Chętnych zapraszam do wspólnej zabawy!
Można się dołączyć w każdym momencie projektu!

Poniżej znajdziecie przycisk,
dzięki któremu możecie dodawać linki ze swoimi liftami.

Pozdrawiam!


12 komentarzy:

  1. super! kiedyś już pisałam w komentarzu na blogu Agnieszki Scrappasion, że dla wielu z nas jest niedoścignionym wzorem, ale mimo że ma tylu naśladowców to jej prace są nadal doskonale rozpoznawalne i wyróżniają się idealną kompozycją i wykonaniem tak starannym, że tego się nie da podrobić ;)
    fajnie będzie liftować jej pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wybór! Cóż Agnieszka jest chyba matką polskiego scrapbokingu:) W każdym razie dla mnie, dokładnie tak jak dla ciebie była pierwszą inspiracją.
    Kartka, jak zwykle u niej - perfekcyjna, ale dająca też pole do popisu przy liftowaniu. Twoja interpretacja - przepiękna.
    Dzięki kochana jeszcze raz za doskonała zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zliftowałaś kartkę Agnieszki :)
    Myślę, że tak jak dla Ciebie, dla wielu z nas prace Agniszki były "początkiem". Fajnie, że Aga zgodziła się na wywiad :) teraz można powiedzieć, że jest nauczycielem nie tylko młodzieży ale całych rzeszy blogerek zauroczonych Jej pracami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca Agnieszki i Twój wspaniały lift, Madziu :) Jestem przekonana, że dziewczyny zgłoszą wiele pięknych prac. Ja przez następne 2 tygodnie będę miała przerwę w "papierowaniu", ale z przyjemnością zajrzę tu do Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff, jak to dobrze, że z prac Agnieszki wybrałaś taką nieco bardziej "bałaganiarską", bo taka nieprawdopodobna staranność byłaby dla mnie zbyt ciężkim wyzwaniem. W pracach Agnieszki zawsze ją podziwiam, ale dla mnie jest tak obca, że chyba bym się nie starała naśladować. A tak, to może się odważę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam że Agnieszka na pewno się pojawi i przeczuwałam że to będzie właśnie dzisiaj:-) Bardzo się cieszę, że dzięki wywiadowi mogłam ją poznać trochę bliżej. Pracami Agnieszki zachwycam się od chwili kiedy poszukiwałam powitalnej kartki dla mojego synka (wtedy nie wiedziałam jeszcze nic o scrapbookingu). Mój zachwyt trwa do dzisiaj. Kartki w wykonaniu Agnieszki są piękne, a albumu są po prostu niepowtarzalne. Na pewno zmierzę się z dzisiejszym wyzwaniem:-)
    Madziu świetny lift!

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, ogromnie dziękuję za zaproszenie i tyle ciepłych słów pod moim adresem :* Wzruszyłam się :*
    Twoja kartka jak zwykle perfekcyjna, bardzo lubię Twój styl.
    Świetny pomysł na zabawę, śledzę od samego początku choć odwagi trochę brakuje aby podjąć wyzwanie :) Może to dobry moment aby zacząć
    Niecierpliwie czekam na prace i jestem bardzo ciekawa efektów.
    pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem pod wrażeniem prac Agnieszki i częściowo to właśnie one wpłynęły na to, że przychylniej spojrzałam na papier i cały scrapbooking :) Dziękuję za ten wywiad i fantastyczne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za ten post z Twoją historią i wywiadem Agnieszki-Scrappasion. Muszę przyznać, że blog Agnieszki był pierwszym na jaki natrafiłam w sieci - skutecznie rozbudził we mnie potrzebę rozwijania swojej pasji :)
    Pozdrawiam,
    frutti

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca Agnieszki i Twój wspaniały lift.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. No to się rozkręca liftowanie... Guru scrapbookingu na tapecie, aż się boję podejść do liftowania. Wspaniałe prace dziewczyny... no a ja mam zaległość mam nadzieję że się szybciutko wyrobię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie kartki wspaniałe! Strasznie zazdroszczę tej małej ramki, gdzie skryła się sowa:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!