czwartek, 25 kwietnia 2013

524. O MATKO, ZROBIŁAM SCRAPA!

I sama jeszcze w to nie wierzę :)
Trochę jestem dumna z siebie...
Jednakowoż nie za bardzo, bowiem scrap ów nie jest moim tworem tak do końca.
To lift pracy Ladybug z wyzwania liftowego w Magicznej Kartce.

Dawno czaiłam się na to śliczne zdjęcie Flory autorstwa Julity Pająk.
Za długo ;)
Ale w końcu LO powstało i cieszy już oczy nowej właścicielki :)
Ucałowania, Basiu!



Dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem!

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Rewelacja! Wszystko tak pięknie skomponowane... aż chce się patrzeć i patrzeć i .... ahh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, subtelny i taki wyważony :) nawet tutaj wyraźnie widać mamajudowy styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny!
    Będzie kontynuacja (czyt. połknęłaś bakcyla)? :) Bo ja bym chętnie jeszcze popatrzyła na podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i to jakiego pięknego scrapa zrobiłaś :)) Jest cudny bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu się tak przed tym broniłaś skoro taki cudny LO Ci wyszedł? Jest prześliczny aż określenie prześliczny jest zbyt delikatne... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od czegoś trzeba zacząć, nie?
    Śliczny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pomysłu, bowiem skrap jest prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!