piątek, 10 maja 2013

528. LIFT PROJECT PART.13

Jak to? To już piątek???
Czy i Wam czas tak szybko ucieka...?


Dziś zapraszam Was na kolejny odcinek LIFT PROJECT-u.
Dziękuję Wam za piękne lifty kartki ARTE BANALE, spisaliście się na medal!

***
Na ten piątek zaprosiłam kobietę, która tworzy niesamowite kartki.
Kartki, które przenoszą mnie do krainy marzeń.
Kartki, które zachwycają mnie prostotą i kunsztem zarazem.
Poznajcie (jeśli jeszcze nie znacie)...

Koniecznie przeczytajcie wywiad z Joasią:

1. Co Cię w życiu fascynuje?
Fascynuje mnie przyroda, najbardziej chyba morze, uwielbiam je obserwować.
Mój ulubiony malarz to J.M.W. Turner, który również lubił morze.
Na ścianie, zaraz przy wejściu, mamy trzy duże widokówki z morskimi falami,
na jednej widać surfera wewnątrz fali.
Czasami ktoś zapyta,  czy to ja tam jestem i kto zrobił te fantastyczne 'zdjęcia'? :)

2. Relaks to...
Spacer. Najchętniej na łonie natury. Prace w ogrodzie (na balkonie).
Książki. Należę do tych osób, którym zdarza się iść chodnikiem czytając książkę.
Wieczorami, gdy córka już śpi, często siadam przy biurku do kartek :)

3. Wzrusza mnie...
Nasza córka. Szczerość dzieci. Cud narodzin wzrusza mnie bardzo, odkąd zostałam mamą.

4. Jaki jest Twój ulubiony film?
Alicja w Krainie Czarów. Książka i film, również 'Powrót Alicji do Krainy Czarów'.

5. Czy lubisz ciszę?
Lubię ciszę.
Najbardziej 'ciszę' poranka i 'ciszę' w przyrodzie,
gdy słychać tylko szum drzew, ptaki, fale...

Dziękuję Ci, Asiu! Cudownie liftowało się Twoją kartkę!

***
Sami zobaczcie, jaką dziś piękność liftujemy!



Specjalnie dla Ciebie, Asiu: moja Alicja w Krainie Czarów :)


{baza z kartonu typu kraft z Papierowej Galanterii}
{grafika z Digital Paper}

Przypominam, że do końca roku można TUTAJ dodawać zaległe lifty.

Chętnych zapraszam do wspólnej zabawy!
Można się dołączyć w każdym momencie projektu!
Poniżej znajdziecie przycisk,
dzięki któremu możecie dodawać linki ze swoimi liftami.


Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, obie!:)
    Uwielbiam ten baśniowy klimat.
    Mam nadzieję,że mimo nalotu gości uda mi się dołączyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć w tym roku obchodzę czterdziestkę, bajki uwielbiam :)
    A już karteczki w tym klimacie kocham an zabój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :) Trudno będzie mi liftować tak niezwykłą kartkę ale postaram tym razem się przyłączyć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki Asi uwielbiam :) Twój lift jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdo, bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy i za miłe słowa.
    Twoja kartka z Alicją jest piękna.
    Będę wyglądać kolejnych interpretacji :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam prace Joasi i bardzo cenię Ją samą-cudne prace : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Doprawdy piękności obie:-) Z radością się przyłączę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Joanno miło było dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie :)
    Obie karteczki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój spóźniony lift bo w dogrywce nie ma jak wstawić:http://asiscrapki.com.pl/wordpress/2013/07/zalegle-lifty/
    Pozdrawiam Asia3city

    OdpowiedzUsuń
  10. Z różnych powodów musiałam przerwać liftowanie- teraz już wszystko wróciło do normy i zaczynam nadrabiać. Ponieważ nie mogę nigdzie indziej dołączyć mojej pracy podaję link do niej:
    http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/2013/08/lift-project-part-13-kartka-joanny

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!