piątek, 24 maja 2013

531. WYTŁUMACZENIE I NIE TYLKO

Kochani!
Bardzo Was przepraszam za to, że tydzień temu nie znaleźliście tu
posta z LIFT PROJECT-em.
Nie znajdziecie go też dzisiaj, chociaż robiłam wszystko, co w mojej mocy,
żeby tak się nie stało.

Zaczynając projekt w lutym nie wiedziałam, że przydarzą się różne rzeczy
w życiu moim i mojej rodziny, które zrzucą na mnie wiele dodatkowych obowiązków,
a te z kolei zmuszą mnie do wybrania między sprawami ważnymi i mniej ważnymi.
I niestety LIFT PROJECT pomimo, że jest bardzo ważny, to jednak nie dość ważny...

Oprócz złej wiadomości jest też dobra.
LIFT PROJECT nie znika, zostaje tylko zawieszony na czas jakiś.
Chciałabym móc napisać, że wrócę z nim tu w czerwcu,
ale czerwiec obfituje z uroczyste zakończenia przedszkola i podstawówki,
gdzie się mocno udzielam czasowo, więc szansa na czerwcowy raczej marna.
A potem w lipcu mam miesiąc urlopu...

Przepraszam, jeśli ktoś poczuł się zawiedziony...
Dodam tylko to, że ja też jestem sobą zawiedziona nieco ;) 

Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy tak cudowne prace tu pokazali!
Dziękuję wszystkim za dobre słowa!
I dziękuję tym, którzy mailowo dopytywali się, czy wszystko u mnie w porządku!

Pozdrawiam!
Magda

29 komentarzy:

  1. A może po prostu wstawiać same prace do liftu, bez Twojej interpretacji? Mnóstwo osób będzie chętnie liftowało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest to dobry pomysł :) Muszę się z tym przespać :)

      Usuń
  2. Wielka szkoda! Jednakże rozumiem, że są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze. Rodzina i związane z nią sprawy są ZAWSZE najważniejsze:) Oraz także zdrowie. Te dwie rzeczy powinny być zawsze na 1 miejscu w życiu.
    A może by ktoś inny poprowadził LIftProject? U siebie na blogu, z zaznaczeniem, kto i co jest pierwowzorem, oczywiście:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu mam mały dylemat natury egoistycznej :)

      Usuń
  3. Och, jak ja Cię rozumiem, życie często pisze scenariusze, których nie braliśmy pod uwagę. Mam nadzieję, że wszystko się poukłada tak jak sobie życzysz i wrócisz do nas ze swoimi cudownymi pracami, będę tęsknić :)

    A może przez ten czas będziemy liftować Twoje prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, brałam to pod uwagę w którymś późniejszym momencie Lift Projectu. Problem polega tylko na tym, że pewnie 1-2 moje prace nadają się do liftowania, a co potem...? ;)

      Usuń
  4. Podpisuję się pod pomysłem Tores, tylko może z mniejszą częstotliwością, tak powiedzmy 2 lifty na m-c zamiast 4. Przerwa wakacyjna też nie zaszkodzi. :-)
    I jeszcze kawalek Twardowskiego, tak dla nas wszystkich:

    By wszystko nam się rozplątało;
    Węzły, konflikty, powikłania.

    Aby się wszystkie trudne sprawy
    Porozkręcały jak supełki,
    Własne ambicje i urazy
    Zaczęły śmieszyć jak kukiełki.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie się tam podoba :P może wreszcie uda mi się dołączyć do zabawy i nadrobić wszytko, a jak już się wszystko poukłada, to będę na bieżąco :)pozdrawiam i powodzenia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie jak Monika - ostatnio też mi czas nie pozwalał na scrapowanie i liftowanie, więc przerwa będzie mi bardzo na rękę. A wariant z podawaniem przez Ciebie samych prac do liftu jakoś mnie nie przekonuje - ot, kolejna wersja bloga wyzwaniowego. W LP 2013 szczególną i wartościową cechą jest wg mnie Twoja obecność jako gospodyni spotkania - zarówno słowna (wywiad z autorką, komentarze), jak i sama interpretacja liftowanej pracy. Bez tego będzie jakoś pusto.

      Usuń
    2. I tu się w zupełności z Nordi zgadzam:) To czytanie wywiadu, Twoje "gospodarzenie" i lifty - bezcenne. Ja nie nadążałam, z różnych przyczyn, a teraz spróbuję nadrobic choc trochę.
      A Tobie życzę spraw poukładania, złapania oddechu i ...zaglądac będę i czekac na pewno:) Najcieplej jak potrafię pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Ja mam pewne zaległości w liftowaniu, toteż chętnie poczekam na twój powrót. Życzę Tobie i Twoim bliskim powodzenia, a Tobie wspaniałego wypoczynku. :) Dołączam się wierszem x.Twardowskiego od Iwy :)
    Pozdrawiam cieplutko Jadwiga
    Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę więc czekać z utęsknieniem na Twój powrót, a póki co chętnie "powalczę" z liftem Twojej pracy Madziu!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia we wszystkich sprawach :))

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja rowniez bede czekala na kolejne odcinki Twojego projektu.
    Milego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamajudo - nie bądź zawiedziona sobą! Opanowanie sztuki wybierania rzeczy ważniejszych i umiejętności "odpuszczania" kiedy trzeba to powód do dumy.
    My poczekamy.... ja z resztą i tak ostatnio nie wyrabiałam się z liftami;)
    Niech się układa spokojnie co tam trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamajudo - trzymaj się! Świetnie ujęła to Arte - wybierasz to, co jest w tej chwili dla Ciebie najważniejsze. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Magdo... .trzymaj sie i powodzenia :)Wierze ze wszystko sie pouklada ..na to potrzeba czasu a tego zawsze nam brakuje ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzenia stabilizacji :)
    Ja też mam sporo zaległości, więc jak wyjdę na prostą, to wiem, ze zacznę od zaległych liftów tutaj :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozytywnych rozwiązań Twoich problemów życzę a zawieszeniem Projektu się nie martw, osób spóźnionych z liftami jest tak dużo (w tym i ja oczywiście, hiiihihii...), że ucieszy nas fakt, iż choć kolejne liftowe zaległości nie będą nam się mnożyć :)
    Trzyma kciuki za szczęśliwe zakończenie Twoich spraw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu. Twoje genialne projekty sa niezastąpione, ale każda z nas ma rzeczy ważne i ważniejsze. Życząc Ci spokoju w życiu i zebrania w całość wszystkich rzeczy czekam na powrót projektu. A tymczasem będę miała czas na realizacje wcześniejszych liftów, którym nie mogłam sprostać z braku czasu.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziu w życiu już tak się czasem plecie, a ty jako gospodyni czujesz się związana bardziej terminowością niż uczestnicy którzy mogą nadrobić w dowolnym momencie. Poukładaj swoje sprawy, a w między czasie wszyscy chętni ponadrabiają swoje zaległości (siebie też mam na myśli) i ruszymy w pewnym momencie dalej. Może trochę za duże tempo sobie narzuciłaś... Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  17. Może to "znak" jakiś dla osób, które chcą nadrobić liftowe zaległości?:)) Ja, oczywiście, jestem wśród nich...

    OdpowiedzUsuń
  18. I have read some good stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting. I surprise how much effort you put to make such a wonderful informative website.

    Cccam Server | Cardsharing | Cardsharing Server | Dreambox Cccam | Dreambox Cardsharing

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie brałam udziału w Waszej liftowej zabawie(czas zacząć) ale często zaglądałam do Ciebie i ładowałam baterie. Mam nadzieję, że Twoje sprawy poukładają siępo Twojej myśli. Pozdrawiam i przesyłam moc pozytywnej energii.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!