środa, 29 maja 2013

532. DECYZJA I COŚ JESZCZE :)

Kochani!
Bardzo, bardzo Wam dziękuję za wszystkie dobre słowa i wsparcie,
którego mi udzieliliście w poprzednim poście!
Wierzcie lub nie: spłakałam się nad połową komentarzy...

Odnośnie LIFT PROJECT 2013 decyzja moja jest taka,
że daję sobie trochę czasu...
I Wam też daję dodatkowy czas, żebyście nadgonili dotychczasowe lifty.
Na zakończenie tej informacji pozwolę sobie zacytować klasyka ;)
"Ja tu jeszcze wrócę!"


***
Żebyście nie myśleli, że nic nie robię to pokażę Wam moje ostatnie prace.
Która podoba Wam się najbardziej?

1. pudełko eksplodujące z papierów Piątek 13




2. kartka dla Digital Paper




3. szybka kartka z okazji narodzin chłopca dla Magicznej Kartki



4. kartka komunijna dla Magicznej Kartki




Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Pudełeczko bardzo ładne, choć ja we fioletach jakoś nie gustuję. Za to kartka dla Digital Paper - rewelacja - świetnie wyglądają te kwiatki z tą rameczką. Kartka z chłopcem i komunijna też bardzo mi się podobają - proste i jak to mówią gustowne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, wszystkie prace piękne. Pudełeczkko maxymalnie dopracowane - pewnie dlatego mnie zauroczyło.
    Lift Project super inicjatywa. jak zaczynałaś to pierwsze o czym pomyslałam to: "Jacie, ona albo ma dużo czasu, albo niesamowite samozaparacie" :)) Świetny pomysł miałaś, wszystko szło super i ja kibicowałam, chociaż nie dałam rady brać udziału. Teraz przerwę z powodu ważnych spraw -każdy zrozumie, bo sami takie sprawy mamy i żadna karteczka nie jest od tych spraw ważniejsza.
    Dlatego trzymam kciuki za pomyślność w Twoim życiu i czekam na powrót Lift Projectu.
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie cudne:)
    Będę czekać na te Twoje kartki... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, najpierw napiszę coś odnośnie Lift Projectu - twoja zabawa niesamowicie mnie mobilizowała, miałam możliwość poznać ciekawe techniki, triki.
    Miałam okazje poznać troszkę lepiej dziewczyny, których prace liftowałyśmy :). Jestem jedną z tych osób , które nie mają fizycznie czasu bywać na wszystkich ciekawych, inspirujących blogach. Dlatego możliwość spotkania ich na jednym blogu to dla mnie bezcenne, a do tego szansa liftowania ich prac- to rewelacja!
    Piszę w czasie przeszłym, ale mam nadzieje, że zawieszasz zabawę na baaardzo krótko :)
    Jeśli mój komentarz w najmniejszym stopniu przyczyni się do tego, że zabawa wróci na twój blog, to będę go powtarzała codziennie :) :)

    A teraz twój urobek- śliczny ...i taki twój :)
    Box- cudny, ale jestem zauroczona prostą kartką nr 3 :) Baaaaardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana- uważam, że u Ciebie nie ma ładniejszych, czy gorszych, wszystkie oddają Twój profesjonalizm.
    Pozdrawiam ciepło i życzę słońca nad głową- nawet wtedy, gdy niebo pokryte jest chmurami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie cudowne i nie sposób wybrać jedną:) każda ma w sobie coś... co przyciąga wzrok :) z niecierpliwością będę czekać na powrót Lift Project bo to niesamowita frajda i fajna zabawa:) tymczasem życzę aby wszystko się ułożyło po Twojej myśli i życzę udanego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponieważ uwielbiam Twoją lekkość w kolorowaniu stempli najbardziej spodobała mi się ślubna karteczka. Ale to nie oznacza, że pozostałe Twoje tworki mnie nie zachwycają, bo tak nie jest...
    Wszystkie są idealne, ale karteczka ślubna jest idealna do potęgi "entej" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam uwielbiam wszystkie Twoje prace, dlatego nie jestem w stanie wskazać najpiękniejszej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie śliczne, ale jakbym musiała wybrać to nr 1 dla Jagódki
    nr 2 narodziny chłopca

    Pozdrawiam Pastylka

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda praca jest wyjątkowa, jak i okazje na które są one wręczane. Mnie ujęła najbardziej kartka z okazji narodzin chłopca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu najważniejsze, byś wyszła na prostą. Cieszę się, że nie odpuszczasz, że się nie poddajesz. Jesteś silną kobietą.
    Ja będę cierpliwie czekała na kolejne odcinki Twojego projektu w międzyczasie nadrabiając zaległości.
    Na ten czas cieszę się, że mogę podziwiać Twoje niesamowite prace.
    Kochana Co nas nie zabije, to nas wzmocni.
    Przytulam.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!