sobota, 20 lipca 2013

538. DT LEMONCraft

Witajcie!
Mam krótką przerwę w urlopie, akurat taką,
by wszystko wyprać, wyprasować i spakować na nowo przed dalszą drogą.
Wpadłam więc tylko na chwilkę, ale za to z dobrą (dla mnie) nowiną :)

Dołączyłam do wyjątkowej Grupy Projektowej LEMONCraft!
Cieszę się niezmiernie z tego faktu!


Ani - Brises życzę wielu zadowolonych klientów!
Niech LEMONCraft rośnie w siłę!!!


***
Coś się zaczyna, ale też coś się skończyło...
Skończyła się moja przygoda w DT Magiczna Kartka.
Chciałabym serdecznie podziękować Marciprzemiłym dziewczynom,
z którymi miałam przyjemność współpracować,
za humor, radość i wspólne scrapowanie :)
Martuś, powodzenia we wszystkim!


Pozdrawiam serdecznie!
Magda



12 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Tylko nie wiem czy dla Ciebie - wejścia do współpracy i do nowej przygody :) czy dla Lemon - za zaszczyt że do nich przystąpiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to ogromny zaszczyt :)
      Dziękuję!

      Usuń
  3. To ja dziękuję że byłaś z nami Madziu ! :) Gratuluję Ci nowego DT i oczywiście z całego serducha również życzę dalszych sukcesów :* Pozdrawiam i ściskam mocno !

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowniez dziekjuje Madziu i powodzenia w nowych wyzwaniach :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! I miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!