poniedziałek, 29 lipca 2013

541. EXPLODING BOX

Hallo!
Jak Wam mijają wakacje? Ja aktualnie odwiedzam rodzinę i przyjaciół :)
Ale nie próżnowałam przed wakacjami,
stąd mój dzisiejszy post :)

Znów mam Wam do pokazania eksplodujące pudełko,
tym razem zrobione z okazji uzyskania tytułu magistra kosmetologii.
Prawda, że piękna okazja?




Prawda, że TE grafiki Janet pasują do okazji?



Mam nadzieję, że choć trochę Was zainspirowałam :)
Zapraszam jeszcze na LIPCOWE WYZWANIE z blogiem Digital Paper!
Temat: KARTKA Z WAKACJI.

Pozdrawiam!
Magda

9 komentarzy:

  1. Piękne pudełeczko, a grafiki pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko doskonałe, kolory cudne i birecik jaki fajny:) Milych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne pudełko i biret :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalne pudełko i cudowne kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę nauczyć się robić takie pudełeczka, bo wygląda to świetnie. A Twoje dzieło zaparło mi dech w piersiach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Twoje prace! dołączam do grona obserwatorów :) i przy okazji zapraszam do siebie, ale proszę o wyrozumiałość - wciąż raczkuję w kwestiach scrapbookingu...

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna okazja, a jeszcze piękniejsze pudełko ;) i w ślicznych kolorach na dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!