poniedziałek, 19 sierpnia 2013

543. UKRYTA KLATKA W KOLORACH LATA

Witajcie!
Czy Wam też tak trudno wrócić do kartkowania (scrapowania)
po długim i błogim lenistwie, jakim jest urlop...?
Mi bardzo, bardzo...

Ale już jestem i odtąd będzie już tylko lepiej :)

Dziś letnia kartka z piękną grafiką pochodzącą z zestawu BIRDS z DigitalPAPER.
Klatka dla ptaszka nieco się schowała, ale uważne oko znajdzie  ją bez trudu :)
Piękny kwiatek pochodzi z Lemoncraft.



Przejrzałam dziś swoje pudło z resztkami papierów, a czynię to niezwykle rzadko.
Kartki robię głównie z całych papierów, takie wypaczenie mam...
Ale dzięki temu ta kartka jest jakaś inna nieco ;)

Pozdrawiam ciepło!
Magda

14 komentarzy:

  1. Kartka jest wspaniała! Faktycznie, taka inna... ale kolorki cudnie dobrałaś!

    Mnie na urlopie z kolei tęskno było za kartkowaniem, ale obiecałam rodzince, że nie zabiorę ze sobą nic a nic do pracy.... ;-) Jakoś wytrzymałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wręcz odwrotnie Madziu. Urlop trwał 2 tygodnie i już śniłam o karteczkach :D
    Jak wróciłam, od razu nie mogłam zasiąść do pracy bo jeszcze inne obowiązki miałam i gości na dwa dni. Ale jak już wreszcie mogłam usiąść - to miałam taaaaką wenę, że szok. Chciałabym miec taką zawsze :)
    Karteczka - jak zwykle piękna w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze, że już jesteś. Mam nadzieję, że wypoczęta i uśmiechnięta.
    Z resztą widać po karteczce, że jest całkiem super...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka. Życzę 1000 pomysłów do następnego urlopu:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękna! Przyznam, że dość dawno u Ciebie nie byłam ale już powolutku, powolutku będę nadrabiać!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, chętnie pobuszowałabym w Twoich resztkach papierów - na pewno można tam znaleźć wspaniałe ścinki, które fantastycznie wyglądałyby na pracach... Kartka jest piękna - wszystko dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje prace a ta jest przecudnej urody...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza karteczka! A do swojego pudła z resztami też powinnam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!