poniedziałek, 23 września 2013

549. ŚLUBNA KARTKA (BEFORE & AFTER)

Hallo! Hallo!
Jeśli ktoś zna sposób na to, by blogger zaczął współpracować przy wstawianiu
dobrej jakości zdjęć - piszcie w komentarzach...
Póki co "uraczę" Was dziś mocno kiepskim zdjęciem,
a jeśli jesteście zainteresowani tym, jak naprawdę wygląda ta kartka,
to zapraszam na mój profil na FB (TU).

WIELKI EDIT: Aby zdjęcie było dobrej jakości na bloggerze, należy je zapisać w formacie png :)
Jak widać na załączonym obrazku - to działa!!!

Tak jest:



A tak było...



Piękne papiery: Piątek 13 i Piątek 13
Kwiatki na taśmie: Lemon Craft

Pozdrawiam!
Magda

13 komentarzy:

  1. Ale skąd te zmiany na blogerze? Do tej pory było ok, a nagle od 3 dni - akie zamieszanie w tych fotkach. Moje nagle też przestały tracić biel, szarzeją.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna fantastyczna kartka :O)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewymownie piękna karteczka! Fantastyczna fotka!!! Zauważyłam, że moje zdjęcia na bloggerze nie wyglądają dobrze, dzięki za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka, dziękuję Magda, że zawsze podzielisz się dobrymi sposobami na zdjęcia. Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, idealna na okoliczność ślubu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna karteczka,a blogger ma fochy ale chyba nie na stałe-u mnie czasami zdjęcia szare,czasami normalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak czy siak - kartka piękna w swojej prostocie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka - ja nie zauważyłam różnicy na swoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kartka cudna :)
    niestety u mnie zmiana rozszerzenia nie działa, czy jpg. czy png....są szare :(

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!